مربی تیم‌ملی پاراتکواندو:

بهترین عملکرد برای ایران خواهد بود

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۷:۲۰
کد خبر: ۶۲۳۰۰۲
بهترین عملکرد برای ایران خواهد بود
مربی تیم‌ملی پاراتکواندو گفت: اعضای تیم در این مدت تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌اند و انشاءالله با همت و غیرت بچه‌ها می رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی احمدی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با بیان اینکه تکواندوکاران در شرایط خوبی به سر می‌برند  گفت: اردوی ملی‌پوشان پاراتکواندو برای حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان از ابتدای شهریورماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد. با توجه به اینکه بچه‌ها پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند از آمادگی خوبی برخوردار بودند و با تمرینات پرفشاری که از نظر فنی و تکنیکی پشت سر گذاشتند در این اردو خیلی بهتر از گذشته ظاهر شدند.

وی افزود: مدت زمان کمی را در اختیار داشتیم اما بچه‌ها آمادگی خود را از مسابقات قهرمانی آسیا حفظ کرده بودند و خدا را شکر تمرینات آنها را آماده‌تر ساخت.

احمدی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید نمایندگان ایران چه نتیجه‌ای کسب کنند؟ گفت: با توجه به اینکه حضور پاراتکواندو در پارالمپیک 2020 قطعی شده است، در این دوره شرایط بسیار متفاوت می‌باشد و تعداد شرکت کنندگان نیز نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است.

مربی تیم پاراتکواندو خاطرنشان ساخت: اعضای تیم در این مدت تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌اند و به امید خدا با همت و غیرت بچه‌ها بهترین نتیجه برای ایران است.

وی افزود: با توجه به سرمایه گذاری که کشورهای مختلف انجام داده‌اند هیچی حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت. روسیه و آذربایجان حریفان خوبی هستند اما با آنالیزهای صورت گرفته انشاءالله بچه‌ها برابر آنها بهترین مبارزات خود را به نمایش می‌گذارند.

احمدی در پایان گفت: از تمامی کسانی که برای پیشرفت تکواندوی ایران تلاش می‌کنند تشکر می کنم و امیدوارم با نتایج درخشان پاسخ اعتماد و حمایت مسئولین را آن طور که شایسته است بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز