بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با برنا:

امکان فینالیست شدن پرسپولیس وجود دارد/ دربی ۸۵ تماشایی خواهد شد

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۱:۵۲
کد خبر: ۶۲۵۰۵۹
امکان فینالیست شدن پرسپولیس وجود دارد/ دربی ۸۵ تماشایی خواهد شد
پیشکسوت فوتبال گفت: اگر سرخپوشان شروعی طوفانی داشته باشند، امکان صعود به فینال نیز محتمل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال درباره بازی حساس سرخپوشان مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: اگر به بازی رفت برگردیم خواهیم دید، اتفاقاتی پیش از بازی افتاد که غیرقابل پیش‌بینی بود وبه تمام تیم وارد شوک شد.در اصل پرسپولیس با آن اختلاف گل بازی را به حواشی واگذار کرد نه الهلال و نتیجه بازی رفت برای الهلال رویایی بود و خوش بین ترین هوادار این تیم هم خواب آن نتیجه را نمی دید.

وی افزود: تردیدی وجود ندارد که پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است و بچه ها در بازی حیثیتی برگشت این مهم را ثابت خواهند کرد. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و در مستطیل سبز این ساق ها و نمایش تیمی است که نتیجه را مشخص می کند، بنده معتقدم تیم قابلیت پیروزی بر الهلال را دارد و اگر سرخپوشان شروعی طوفانی داشته باشند، امکان صعود به فینال نیز محتمل است.

داداش زاده درباره دیدارهای آتی تیم پرسپولیس در لیگ و جام حذفی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در رقابت های داخلی اقتدار خاصی دارد و من فکر می کنم این تیم بتواند قهرمان لیگ و جام حذفی شود و باید بگویم جام حذفی جام شگفتی ها است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس یک بار دیگر نفت تهران را مغلوب می کند. در مورد بازی پرسپولیس در لیگ که مقابل استقلال است نیز اعتقاد دارم، این بازی شرایط متفاوتی دارد و نباید صرف اینکه کدام تیم در جدول بالاتر است نتیجه گیری کنیم. هردو تیم ابتدا می آیند که نبازند و این استراتژی در استقلال قوی تر است و دربی 85 یک دربی جذاب و پرگل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز