تیم ملی نوجوانان با برد مقابل اسپانیا تاریخ ساز خواهد شد؛

ابوالقاسم‌پور: دربی می‌تواند سکوی پرتابی برای تیم برنده باشد/ برانکو به خوبی می‌داند چگونه تیمش را مدیریت کند

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۰:۲۰
کد خبر: ۶۲۷۵۴۴
ابوالقاسم‌پور: دربی می‌تواند سکوی پرتابی برای تیم برنده باشد/ برانکو به خوبی می‌داند چگونه تیمش را مدیریت کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هر تیمی در دربی 85 برنده شود، می تواند از برد در این بازی سکوی پرتابی برای موفقیت های آینده خود بسازد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به برد سرخپوشان مقابل تیم نفت طلائیه به خبرنگار برنا گفت: شکی وجود ندارد که تصمیمات غلط دواری در بازی مقابل الهلال به ویژه در بازی برگشت تاثیرگذار بود و البته در این دیدار پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت، بنده نمی گویم  پرسپولیس می توانست نتیجه رفت را جبران کند ولی قطعا می توانست برنده بازی باشد.

وی در ادامه افزود: حذف از لیگ قهرمانان به لحاظ روحی و روانی تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان داشت و پرسپولیس به برد مقابل نفت نیاز داشت و توانست در این دیدار  با ارائه یک بازی تهاجمی و زیبا حریف خود را شکست دهد و به لحاظ روحی و روانی به شرایط بهتری برسد.

او درباره حذف نام مسلمان از بازی نفت اظهار کرد: برانکو به خوبی می داند چگونه تیمش را مدیریت کند، فکر می کنم این موضوع جنبه انضباطی داشت و مسلمان هم می تواند دوباره در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد، البته این حضور منوط به تصمیم کادر فنی است.

ابوالقاسم پور درباره دربی85 هم گفت: دربی همواره حساس است اما فکر می کنم هر تیمی در این بازی برنده شود، می تواند از برد در این بازی سکوی پرتابی برای موفقیت های آینده خود بسازد. در این بازی استقلال هم با توجه به نخستین بردش با شفر به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و من فکر می کنم، دربی 85 یک بازی مهیج و زیبا از کار در بیاید و شانس برد پرسپولیس بیشتر باشد.

بخش پایانی حرف های مهاجم اسبق تیم ملی درباره بازی حساس امروز نوجوانان برابر اسپانیا بود، او در این باره خاطرنشان کرد: ابتدا باید به کادر مربیگری و همه بچه های خوب تیم تبریک بگویم، شک نکنید اگر بازیکنان همان بازی های قبلی را امروز انجام بدهند اسپانیا را نیز خواهیم برد و به افتخاری تاریخی دست پیدا خواهیم کرد و نوجوانان ایران با این برد می توانند تاریخ ساز شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز