با گرفتن این تصمیم از خودم راضی هستم؛

تندروان: ته دلم اصلا خوشحال نبود جای قوچان نژاد را بگیرم

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۳:۰۶
کد خبر: ۶۲۸۲۶۸
تندروان: ته دلم اصلا خوشحال نبود جای قوچان نژاد را بگیرم
محمدرضا تندروان گفت:​ 48 ساعت است که برای گرفتن یک تصمیم اساسی در زندگی ورزشی ام نخوابیده ام و فقط فکر می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا تندروان مربی بین المللی والیبال کشورمان با بیان این مطلب اظهار داشت: برای این که در مورد حضورم در تیم گنبد به عنوان سرمربی حضور پیدا کنم از اکثر افرادی که در والیبال موسپید کرده اند مشاوره گرفتم و آن ها همگی نظرات خود را دادند.

تندروان در ادامه یادآور شد:​ هر چه به این موضوع فکر می کردم که باید به عنوان سرمربی به جای جبار قوچان نژاد در لیگ برتر روی نیمکت کادرفنی تیم گنبد بنشینم وجدانم راضی نمی شد و ته دلم اصلا خوشحال نبود.

وی گفت: پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری برای من می توانست از نظر والیبالی اتفاق خوب و حرفه ای باشد اما از نظر روانی نمی توانستم جانشین کسی شوم که روزی در کنارش به عنوان مربی حضور داشتم و اگر قبول می کردم شاید تا آخر عمرم نمی توانستم آن طور که دلم می خواست زندگی کنم اما حالا به تصمیمی که گرفته ام افتخار می کنم.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: باوجود این که می دانم فرصت خوبی را از دست داده ام، اما با گرفتن این تصمیم از خودم راضی هستم و امیدوارم این حس قشنگ را از دست ندهم،​ چرا که قبول این پست جدید می توانست بدعت بدی در والیبال باشد طوری که دیگر هیچ سرمربی به دنبال دستیار قوی نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز