جدالی جذاب در فدراسیون والیبال؛

نخستین برد پیکان در هفته چهارم رقم خورد

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۱:۴۹
کد خبر: ۶۲۹۳۶۸
نخستین برد پیکان در هفته چهارم رقم خورد
تیم والیبال پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر به نخستین برد خود در سال 96 دست یافت.

ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان، ارومیه، ورامین و آمل پیگیری خواهد شد. در نخستین مسابقه این هفته تیم های پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان به نخستین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.نارنجی پوشان سایپا در ست های دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 15 بر 7 مغلوب پیکان شدند تا همچنان با دو برد، شش امتیازی شوند.

پیکان نیز با کسب دو امتیاز این پیروزی، امتیازهای خود را به عدد سه رساند. این مسابقه 250 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و به مدت دو ساعت و 11 دقیقه طول کشید. حمید راهجردیان و قادر صادقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مسعود یزدان پناه و اسماعیل صباغ نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در ابتدای این مسابقه از ترکیب پوریا فیاضی، سعید مصطفی وند، سعید معروف، سلیم چپرلی، سیمون و پوریا یلی استفاده کرد و در طرف مقابل نارنجی پوشان سایپا با ترکیب مجتبی شبان، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مهرداد بابائی، مجتبی قلی زاده و امیر غفور به میدان آمدند.

در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در سالن فدراسیون والیبال تیم های شمس و شهرداری تبریز از ساعت 16 امروز به مصاف یکدیگر رفتند که جدال بازیکنان دو تیم در این مسابقه بسیار جذاب و دیدنی بود و تبریزی ها سه بر دو به پیروزی رسیدند. شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ست های سوم و چهارم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 15 بر 11 مغلوب شهرداری تبریز شدند تا تبریزها چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها و سومین برد در سالن فدراسیون را امروز (چهارشنبه) جشن بگیرند.

این مسابقه دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید و 100 نفر تماشاگر داشت. این مسابقه دو کارت زرد داشت که امیر حسینی از شهرداری تبریز و اشکان حق دوست از شمس از داور اول کارت گرفتند. مسعود قاری، نادر انصاری و یونس حسن زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند. عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در ابتدای این مسابقه از ترکیب امیر حسینی، آرش کشاورزی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، حمزه زرینی و حسام بخششی استفاده کرد و بهنام ابراهیمی، مهرداد شیبانی، صابر کاظمی، مرتض شریفی، امیر حسین توخته و امیر محمد فلاحت خواه نیز برای تیم شمس در شروع این مسابقه به میدان رفتند.

سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال بود که تیم های شهرداری ارومیه و رعد پدافند کاشان به مصاف یکدیگر رفتند. شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 29 بر 27 و 25 بر 16 به پیروزی رسید تا به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابد و شش امتیازی شود. رعد پدافند کاشان نیز با پذیرش این ناکامی همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند. مرتضی اکرمی و بهزاد بیات داوران اول و دوم این مسابقه 92 دقیقه ای بودند و محمد حسین شفقی نیز نظارت بر این دیدار را که یک هزار تماشاگر داشت، بر عهده داشت. این مسابقه دو کارت زرد و قرمز داشت که محمد فدوی مربی کارت زرد و امیر حیدری بازیکن رعد پدافند کاشان کارت قرمز از داور نخست بازی دریافت کردند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این مسابقه را با ترکیب علی خداپرست، امیر علوی، حامد رضائی، بهرام فرید، غلیرضا بهبودی و جواد محمدی نژاد شروع کرد. تیم رعد پدافند نیز با ترکیب محمد رسولی، جواد حسین آبادی، علی اصغر مجرد، امیر حیدری، علی نودوزپور و طیب عینی به میدان رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز