صبح امروز؛

پایان تمرینات گروه نخست اردوی دوم تیم نوجوانان دختر

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۰۰۶۴
پایان تمرینات گروه نخست اردوی دوم تیم نوجوانان دختر
تمرینات گروه نخست اردوی دوم آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر امروز (شنبه) به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد. پس از اردوی نخست آماده سازی این تیم، بازیکنان به دو گروه الف و ب تقسیم شدند که گروه الف شامل 25 بازیکن است و در گروه ب نیز 20 بازیکن حضور دارند و تمرینات آنان به صورت مستقل پیگیری می شود.

مرحله دوم اردوی آماده سازی گروه الف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از پنج شنبه 27 مهرماه در تهران آغاز شد که این تمرینات ظهر امروز (شنبه) به پایان رسید. در این تمرینات 25 بازیکن از 12 استان کشور حضور داشتند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی با هدایت میترا شعبانیان در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان پیگیری کردند. تمرینات بدنسازی و تمرین تکنیک های مختلف والیبال از جمله محورهای آخرین تمرین بازیکنان شرکت کننده در این مرحله از تمرینات بود که صبح امروز در کمپ تیم های ملی بانوان انجام شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در پایان این مرحله از تمرینات به بازیکنان تاکید کرد که تمرینات بدنسازی خود را در فاصله بین دو اردو جدی بگیرند.

میترا شعبانیان تصریح کرد: در ابتدای مرحله بعدی تمرینات تست‌هایی می‌گیریم و اگر در این مدت تمرینات بدنسازی را جدی نگرفته باشید، در این تست‌ها موفق نخواهید بود.

وی با اشاره به اینکه تمرینات گروه ب از چهارشنبه هفته جاری در اصفهان آغاز می شود، گفت: بر اساس ارزیابی ها نفرات دو گروه الف و ب تعیین می شوند و امکان جابجایی نفرات در دو گروه وجود دارد.

تمرینات گروه دوم نیز از روز چهارشنبه دهم آبان ماه در اصفهان شروع می شود که محور تمرینات این گروه زیر نظر مربیان اصفهانی اصلاح تکنیک و آماده سازی بدنی است.

همزمان با این تمرینات، اردوی سوم گروه نخست تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نیز در تهران آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز