در تمرینات قرمزها؛

ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا اختصاصی تمرین کردند

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۲:۰۲
کد خبر: ۶۳۰۰۶۷
ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا اختصاصی تمرین کردند
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را امروز شنبه در حالی دنبال کرد که دو هافبک دفاعی تیم برنامه‌ای اختصاصی را دنبال کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز شنبه خود را از ساعت 10:45 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی پس از صحبت‌های کوتاه برانکو ایوانکوویچ با گرم کردن و آماده‌سازی زیر نظر مارکو استیلینوویچ آغاز شد. در ادامه، برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا فوتبال هدفمند را انجام دهند.  در این مرحله دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرین داشتند.

کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه نیز به دویدن دور زمین پرداختند و برنامه‌ای اختصاصی را دنبال کردند. در تمرین امروز سرخپوشان حمیدرضا طاهرخانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان، دیگر بازیکنان امید برای همراهی تیم امید پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر امید تهران و فرشاد احمدزاده با توجه به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت حضور نداشتند.

در مرحله بعدی، مرور تاکتیکی‌های تیمی، شروع مجدد، پاس به جناحین، ارسال و گلزنی در دستور کار قرار گرفت. آخرین بخش تمرین امروز سرخپوشان هم به زدن ضربات ایستگاهی و کرنر اختصاص داشت که پس از آن بازیکنان راهی رختکن شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز