رییس امور بین‌الملل آکادمی کوکی وان؛

تکواندو ایران یکی از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷:۵۹
کد خبر: ۶۳۱۳۷۵
تکواندو ایران یکی از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آید
"کوآنگ مون کو" گفت: تکواندو ایران یکی از بهترین های دنیا به حساب می‌آید و با وجود ارتباط خوبی که با مرکز آموزش فدراسیون جهانی دارد در آینده شاهد درخشش بیشتر ایران در سراسر دنیا خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،آزمون جهشی کوکی‌وان با حضور 232 تکواندوکار زیر نظر مدرسین آکادمی کوکی‌وان طی 3 روز در فدراسیون تکواندو برگزارشد. تکواندوکاران در این آزمون پس از دو روز آموزش های عملی، در روز پایانی آزمون را پشت سر گذاشتند. در ادامه گفت‌و‌گو روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با "کوآنگ مون کو" رییس امور بین‌الملل و بازرگانی مرکز کوکی‌وان می‌خوانید.

"کوآنگ مون کو" رییس امور بین‌الملل آکادمی کوکی وان در خصوص برگزاری این آزمون گفت: هدف مرکز آکادمی کوکی‌وان توسعه هنر رزمی تکواندو است و همواره در عرصه بین‌المللی تلاش می‌کند تا این مهم حاصل شود. ایران نیز جمعیت بزرگی را در تکواندو به خود اختصاص داده و همواره در میان کشورهای دیگر توانسته در بخش‌های مختلف افتخارات بسیاری را کسب کند و با برگزاری دوره و آزمون‌های مختلف شاهد درخشش بیش از پیش این کشور هستیم.

رییس امور بین‌الملل آکادمی کوکی وان در ادامه افزود: در این دوره به مدت دو روز هنرجویان آموزش های عملی را پشت سر گذاشتند و در ادامه نیز آزمون گرفته شد. پیشرفت ایران در زمینه آموزش را نمی توان انکار کرد. ایران یکی از کشورهایی است که با بهترین امکانات و در سطح بالایی این دوره را برای متقاضیان برگزار کرده است.

" کو" در پاسخ به این سوال که نظرش در رابطه با تکواندو ایران چیست؟ گفت: برای نخستین بار است در ایران حضور پیدا می‌کنم، ایران یکی از کشورهایی است که در تکواندو دانش خوبی را در اختیار دارد و همواره در حال پیشرفت است و در آینده شاهد درخشش بیشتر این کشور در سراسر دنیا خواهیم بود.

وی در پایان افزود: برای برگزاری این دوره از تمامی مسئولین تشکر می‌کنم، ما سعی کردیم در این دوره تمامی فرم‌ها و تکنیک‌ها آموزش داده شود و امیدوارم موفق عمل کرده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز