این تیم شرایط کسب سهمیه را دارد؛

مهاجری: بازیکنانم را با آمپول وارد زمین کردم

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۹:۴۲
کد خبر: ۶۳۱۶۲۷
مهاجری: بازیکنانم را با آمپول وارد زمین کردم
سرمربی پدیده، گفت: سه تا از بازیکنانم را با ضرب آمپول وارد زمین کردم. بازیکنانم غیرت و مردانگی را معنا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: صحبتی ندارم، به احترام شما آمده‌ام. ادامه دادن در این شرایط سخت و نابرابر دشوار است. از هر طرف به ما هجمه وارد می‌شود. در شهر خودمان باید مورد ظلم واقع شویم؟  آقای سازمان لیگ، آقای کمیته انضباطی‌. دو تیم هم‌امتیاز و چهارم جدول به مصاف هم رفته‌اند، این بازی کودکستانی‌ها نیست.

او تاکید کرد: سه تا از بازیکنانم را با ضرب آمپول وارد زمین کردم. پدر بازیکنانم درآمد تا بازی کردند. بازیکنانم غیرت و مردانگی را معنا کردند. خلعتبری و عباسیان مصدوم بودند و بازی کردند. فولاد حرف فنی نداشت.

سرمربی پدیده افزود: ادامه دادن سخت است، واقعا در چنین شرایطی کار سخت است. شرایط برابر نیست. شما به من بگویید که اتفاقات عمدی است یا نه؟ کدام داور این صحنه را پنالتی می‌گیرد؟ اگر خطاست حتی در محوطه نبود. شهامت داشته‌ باشید. برای داوران ارزش زیادی قائلم‌. داور به گردن کمک می‌اندازد و کمک به گردن داور می‌اندازد. تیمم ثانیه ۳۰ گل خورده و به این قشنگی به بازی برگشته اما به این زشتی پیروزی را از ما می‌گیرند. تا زمانی که فولاد جلو بود، داور یک بار سوت نزد که توپ را برای شروع مجدد عقب ببرند. من نگفتم داور به سود ما سوت بزند، اما این وضعیت خوب نیست.

وی گفت: این تیم شرایط کسب سهمیه را دارد، به خوبی تمرین می‌کند، اما در شرایطی که همه چیز برابر باشد. چقدر مگر زور داریم؟ ثابت شده که دوره، دوره لابی کردن است. خواهش می‌کنم ببینید چند امتیاز به خاطر کم‌لطفی داوران از دست داده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز