بهتر است در آسیا شرکت نکنیم؛

درخشان: بضاعت ما همین بود/ باشگاه نفت باید کارهای زیادی را انجام بدهد

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۳۱۶۶۴
درخشان: بضاعت ما همین بود/ باشگاه نفت باید کارهای زیادی را انجام بدهد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: موقعیت های زیادی را برای حریف ساختیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان پس از شکست دو بر صفر امروز تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: آنها خیلی موقعیت داشتند و ما هم با از دست دادن موقعیت های زیادی بازنده شدیم. به استقلال تبریک می گویم. آنها از ما بهتر بودند. با بضاعتی که داشتیم به میدان رفتیم. مشکلاتمان از دو روز قبل به اوج رسید. طبیعی بود که نتوانیم از دقیقه ۶۰ به بعد بازی کنیم. بازیکنان ما اردویی نداشتند و چطور می توان با این وضعیت در شرایط بازی قرار گرفت. طبیعی بود که شادابی لازم را نداشته باشیم. فقط می توان گفت با بضاعتی که داشتیم توانستیم چند موقعیت پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تنها برای نباختن به میدان آمده بودید تصریح کرد: ما چند موقعیت داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. خلق موقعیت داشتیم پس نشان دادیم می توانیم بازی فنی خوبی را به نمایش بگذاریم. مهم است که تمرکز لازم را در خط دفاعی داشته باشیم که گل نخوریم، ولی به این هدف نرسیدیم.

سرمربی نفت درخصوص حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوار حذف نشویم اما اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم، اصلا راضی نیستم. چون اقتدار نخواهیم داشت. اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم بهتر است شرکت نکنیم.  ما باید کیفیت فنی خود را بسیار بالا برویم تا بتوانیم حرفی برای گقتن در آسیا داشته باشیم.

درخشان درباره این که آیا باشگاه می تواند لیست خرید بازیکنان مورد نظرش را تامین کند، به خبرنگار برنا گفت: اگر لیست خرید خیلی خوب به باشگاه می دهم، مشکل من نیست. این باشگاه است که باید بازیکنان خوب بگیرد. باشگاه باید کارهای زیادی انجام دهد تا به موفقیت برسیم و آنها هیچ کاری در این زمینه انجام نداده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز