مسابقات آبهای آرام؛

نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۱:۰۸
کد خبر: ۶۳۲۲۷۹
نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند
مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان صبح امروز 11 آبان ماه با برگزاری رقابت های فینال مسافت 500 متر ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های فینال مسافت 500 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان برگزار شد.

در کایاک یکنفره 500 متر جوانان الناز شفیعیان از گیلان، آتوسا خراطی از تهران و یاسمن قمری از همدان مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 500 متر جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، فرانک چشمه از تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان اول، سما یاسمی از کرمانشاه دوم و سمن سلطانی از تهران سوم شدند.

در کانوی یکنفره 500 متر بزرگسالان فاطمه کرمجانی از کرمانشاه، مهسا کهنسال از خوزستان و آتنا رئوفی از گیلان اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر جوانان الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان مقام اول، ساجده تبریزی و سارا حسینی از تهران مقام دوم و سنا وزیرآبادی و سحر جلالی از آذربایجان شرقی مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 500 متر جوانان سارا درختی و نگین خدمتگذار از گیلان، فاطمه کاظمی و سبا سینایی از توابع تهران و نیروانا اسدبیگی و زهرا مطهر از تهران اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان مقام اول، رسپینا قوی دل و سمن سلطانی از تهران مقام دوم و آرزو حکیمی و نرگس خدابنده لویی از همدان مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی از کرمانشاه اول، زیبا سماک حرفه و آتنا رئوفی از گیلان دوم و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم تهران با ترکیب پدیده پهلوان زاده، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و آتوسا خراطی مقام اول، تیم توابع تهران با ترکیب پریا شکوری، نازنین فرزانه، یاسمن رضا سلطانی و روژیا فیروزکار مقام دوم و تیم گیلان با ترکیب ترانه تارنگ، آرزو صیاد، زهرا فرد و مریم خانی مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب مونا ابراهیمی، رسپینا قوی دل، ساقی خاقانی و ساناز همت زاده اول، تیم مازندران با ترکیب گلناز غضنفریان، روژا درویش، مریم منفرد و مریم رمضان خواه دوم و تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، ستاره شریفی، فاطمه احمدی و لیلا احمدی سوم شدند.

این رقابت ها عصر امروز 11 آبان ماه با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز