بازیکنان سوریه‌ای جریان بازی را مختل کردند؛

پورغلامی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فرصت‌های زیادی داشتیم

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۳۳۴۲
پورغلامی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فرصت‌های زیادی داشتیم
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: در بازی دیروز بچه ها زحمت کشیدند و همه تلاش خود را کردند. پس از گل تساوی هم یکی،دو فرصت خیلی خوب برای زدن گل داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد پورغلامی درباره دیدار روز گذشته تیم جوانان ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و در همان نیمه نخست فرصت های مناسبی هم داشتیم.از نظر من می توانستیم در نیمه نخست به گل برسیم.با شروع نیمه دوم،در یک غافلگیری حریف به گل رسید.پس از تعویض هایی که انجام شد به سوریه فشار آوردیم و توانستیم به گل تساوی برسیم.

وی درباره اینکه داور به رغم تلف کردن وقت از سوی بازیکنان سوریه ای،4 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم بازی گرفت بیان داشت:پس از گل سوریه،بازیکنان این تیم مثل همیشه با کوچکترین برخوردی روی زمین می افتادند و یک تا دو دقیقه وقت بازی گرفته می شد.من به داور متذکر شدم که در نیمه دوم 6 تعویض داشتیم که سه دقیقه زمان اضافه می برد.دو بار هم دروازه بان سوریه افتاد و چهار  بار برانکارد به زمین رفت.هر بار هم که گلر سوریه به زمین می افتاد بالای دو دقیقه وقت تلف می شد.در این شرایط فقط 4 دقیقه وقت اضافه برای بازی در نیمه دوم گرفته شد که عجیب بود.متاسفانه هر زمان ما بازی را آمدیم به دست بگیریم و روی دروازه حریف رفتیم یک بازبکن سوریه به زمین می افتاد و جریان بازی را مختل می کرد. این دقیقا همان رویه ای است که از این تیم در رده های مختلف مدت هاست که می بینیم.

سرمربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: در بازی دیروز بچه ها زحمت کشیدند و همه تلاش خود را کردند.پس از گل تساوی هم یکی،دو فرصت خیلی خوب برای زدن گل داشتیم.من فکر می کنم ما فوتبال خوبی ارائه کردیم.چرخش توپ مان بسیار خوب بود و فرصت های بالای 80 درصد داشتیم.تاکید می کنم که از تلاش بچه ها مقابل سوریه رضایت دارم و فکر می کنم در این بازی حق ما بود که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی که بازی روز گذشته اردن،مقابل فلسطین،در ورزشگاه حضور داشت دراین باره بیان کرد:فلسطین از نظر  فردی تیم خوبی بود ولی به صورت کلی از نظر تیمی نتوانست فشاری را روی اردن بیاورد که نقاط ضعفشان را ببینیم.در مجموع اردن تیمی است که خط حمله خوبی دارد.با این وجود در خط دفاع یک سری مشکلات دارد که سعی می کنیم از آنها در بازی فردا نهایت استفاده را ببریم.

پورغلامی افزود: بازی با سوریه،مساوی تلخی بود که اتفاق افتاد.ما می توانستیم برنده بازی باشیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم.بازیکنان هم نهایت تلاش خود را انجام دادند و دیدید که سجاد آقایی برای مثال با سر شکسته حدود 25 دقیقه به بازی ادامه داد.امیدوارم فردا با شناختی که از اردن به دست آورده ایم بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز