اقدام فرهنگی تاج؛

رئیس فدراسیون فوتبال از موکب شهدای ورزشکار بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۱:۴۱
کد خبر: ۶۳۴۳۷۵
رئیس فدراسیون فوتبال از موکب شهدای ورزشکار بازدید کرد
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار از موکب شهدای ورزشکار گفت: بر اساس سنت چندین ساله، سعی کردیم همپای عاشقان سرور و سالار شهیدان برنامه‌ هایی را برای همپایی با خیل مردمی که به سوی کربلا عازم هستند، برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج گفت: معتقدیم که فدراسیون فوتبال فقط کارش تمشیت امور و سروسامان دادن به تیم‌های ملی و باشگاه ها نیست. بلکه مسئولان فدراسیون  فوتبال و اعضای هیأت رئیسه در همه مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی پابه پای دیگر نهادها و اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند که نمونه‌های آن را می‌توان در روزهای عزاداری اباعبدالله الحسین در ایام محرم  در دیدار ایران و کره جنوبی برشمرد که بازتاب گسترده ای در کشور  و عرصه  جهانی داشت.

این مقام مسئول افزود: براساس همین وظیفه دینی و ملی است که امسال هم در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور فعالی داریم و به همراه همکاران‌مان در خوزستان با برپایی موکب‌شهدای ورزشکار، با شور و عشق عاشقان سالار شهیدان و اهل بیت عصمت وطهارت، همراه می‌شویم. حضور عاشقان امام حسین (ع)در این حرکت اعتقادی و دینی از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست.

تاج در پایان گفت: اربعین، عینیت یافتن عشق بی‌پایان خیل عظیمی از دوستداران و عاشقان سرور و سالار شهیدان است. عاشقانی که در راه رسیدن به کوی دوست، نه سر از پای  می‌شناسند و نه پای پس می‌کشند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز