مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

جامعه ورزش تمام قد در کنار زلزله زدگان است/ وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیر اقدامات برای کمک به مردم ایلام شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۶۴۰۴
جامعه ورزش تمام قد در کنار زلزله زدگان است/ وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیر اقدامات برای کمک به مردم ایلام شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با ابراز تاسف از زلزله در استان های غربی کشور و تسلیت به بازماندگان و حادثه دیدگان به ویژه در زلزله استان کرمانشاه گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان بصورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز حیدرزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از وقوع زلزله در استان های غربی کشور ابراز تاسف و با بازمندگان درگذشتگان زلزله در استان کرمانشاه همدردی کرد و اظهار داشت: تا این لحظه زلزله در استان ایلام تلفات نداشته و 64 نفر زخمی که خوشبختانه درمان شده اند اما پس از وقوع زلزله بین 150 تا 200 پس لرزه داشتیم، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان همچنان بصورت صد در صد با ستاد بحران همکاری دارد و در کنار مردم هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: از ساعت 21:45 شب قبل که زلزله به وقوع پیوست بلافاصله وارد ستاد بحران استان شدیم و از همان موقع اقدامات اساسی را انجام دادیم بطوریکه اماکن ورزشی استان بویژه استادیوم ها در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و چادرها برپا شد و مردم در چادر ها اسکان یافتند که همچنان ادامه دارد چرا که احتمال وقوع پس لرزه ها همچنان وجود دارد.

حیدرزاده ادامه داد: به جز بافت های فرسوده که خرابی هایی بدنبال داشته و موجب ویرانی شده است و باعث مجروح شدن 64 نفر از هم استانی ها شد، خسارت جانی گزارش نشده اما همچنان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بصورت صد در صد در کنار هموطنان عزیز قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که شخصا دستور پیگیری برای کمک به زلزله زدگان دادند، تشکر می کنم. با دستور وزیر ورزش و جوانان بصورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز