لیگ دسته یک والیبال؛

میزبانی تیم‌های دوم جدول از صدرنشینان

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۶۳۹۱۷۴
میزبانی تیم‌های دوم جدول از صدرنشینان
هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه یکم آذرماه با 8 دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های دوم جدول 2 گروه دور مقدماتی میزبان صدر نشینان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه یکم آذرماه با هشت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ارومیه، مریوان، قزوین، کرمان و اردکان پیگیری می شود. در گروه نخست این رقابت ها تیم توپکاه بابلسر که با سه برد و هشت امتیاز در صدر جدول قرار دارد، میهمان تیم شهرداری جوان ارومیه است که با سه برد و هفت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. فاتح این میدان صدرنشینی خود را در پایان هفته چهارم قطعی خواهد کرد.

تیم های راه یاب ملل مریوان و بیمه رازی نور در دومین مسابقه این هفته در مریوان به مصاف یکدیگر می روند. بیمه رازی بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و در میزبانی این هفته به دنبال نخستین برد خود در این رقابت هاست. از سوی دیگر تیم راه یاب ملل با یک برد و چهار امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

تیم ملوان تهران که بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم جدول گروه یک است، در هفته چهارم لیگ دسته یک میزبان کاله جوان هست که با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. کاله جوان در صورت پیروزی در این دیدار و شکست شهرداری جوان ارومیه برابر توپکاه می تواند صعود یک پله ای در جدول مسابقات داشته باشد.

در چهارمین و آخرین دیدار هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته یک، تیم های شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد در قزوین به مصاف یکدیگر می روند. مقاومت در این مسابقه به دنبال کسب نخستین برد خود در این رقابت هاست و نماینده قزوین که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، در میزبانی از مقاومت به دنبال کسب پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول این رقابت هاست.

در گروه دوم این رقابت ها نیز تیم گل گهر سیرجان که با سه برد و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، با هدایت ناصر شهنازی در اردکان به میدان می رود و با صنایع این شهر که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، مسابقه می دهد. تیم برنده این مسابقه همانند گروه نخست در پایان هفته چهارم صدرنشین گروه خواهد بود و به نظر می رسد گل گهر سیرجان برای حفظ صدرنشینی کار سختی در اردکان خواهد داشت.

در دومین دیدار گروه دوم لیگ دسته یک در هفته چهارم دور مقدماتی، تیم های لاستیک بارز و شهروند اراک در کرمان به مصاف یکدیگر می روند. لاستیک بارز کرمان با دو برد 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول است و شهروند اراک با یک برد و 4 امتیاز در رتبه چهارم و جدال این تیم ها نیز حساسیت خاص خود را دارد.

تیم موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش این هفته در تهران و در سی امین دیدار لیگ دسته یک میزبان کریمه قم است، پیروزی در انتهای جدول این گروه قرار دارد و برای بهبود جایگاه خود نیاز مبرم به کسب برد دارد و میزبانی این تیم می تواند کمک حال پیروزی باشد. تیم کریمه قم نیز با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و در صورت برد مقابل میزبان احتمال صعود تا دو پله ای در جدول را نیز دارد.

تیم عقاب تهران در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ دسته یک میزبان پالایش نفت آبادان هست. عقاب با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و پالایش نفت آبادان نیز با یک برد و 2 امتیاز در جایگاه هفتم است. پیروزی در این دیدار برای دو تیم اهمیت دارد زیرا جایگاه آنان در جدول مسابقات بهبود خواهد یافت.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ دسته یک به قرار زیر است:

گروه اول:

ارومیه، ساعت 18: شهرداری جوان ارومیه – توپکاه بابلسر

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – بیمه رازی نور

تهران، ساعت 16: ملوان تهران – کاله جوان

قزوین، ساعت 16: شهرداری قزوین – مقاومت مهاباد

گروه دوم:

کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – شهروند اراک

تهران، ساعت 16: موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش – کریمه قم

تهران، ساعت 16: عقاب تهران – پالایش نفت آبادان

اردکان، ساعت 18: صنایع اردکان – گل گهر سیرجان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز