نیم‌فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم؛

گل محمدی: تراکتور نیم فصل دوم دیدنی است

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۴:۲۱
کد خبر: ۶۴۰۶۸۲
گل محمدی: تراکتور نیم فصل دوم دیدنی است
سرمربی تراکتورسازی، گفت: این قول را می‌دهم که در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوتی خواهیم داشت و این تیم باعث افتخار هواداران خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت ما در جدول خوب نیست و بازی فردا ازنظر امتیازی برایمان خیلی مهم و حیاتی است.

وی افزود: هر چه در توان داریم باید فردا به نمایش بگذاریم و فقط کسب 3 امتیاز می‌تواند هدف اصلی تیم ما باشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سپیدرود در خارج از خانه تیم خوبی است و با سیستم دفاعی مقابل ما بازی خواهد کرد. از بچه‌ها می‌خواهم با تمرکز زیاد و منطقی بازی کنند و اشتباهات بازی‌های قبل نباید تکرار شود.

گل محمدی تصریح کرد: امیدوارم با کسب 3 امتیاز بتوانیم شرایط را در جدول بهتر کنیم. باید نسبت به کیفیتی که بازی‌های ما داشت امتیاز بیشتری کسب می‌کردیم.

وی گفت: از هواداران می‌خواهم هیچ‌وقت از این تیم ناامید نشوند. این تیم بازیکنان جوان و آینده داری دارد که نیازمند حمایت هواداران هستند و به‌خوبی سختی‌های راه و دوری فاصله با استادیوم را می‌دانیم و چشم‌انتظار حضور هواداران هستیم و یکی از نقاط قوت تیم ما هواداران هستند و بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت آن‌ها هستیم.

سرمربی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان تأکید کرد: این قول را می‌دهم که در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوتی خواهیم داشت و این تیم باعث افتخار هواداران خواهد شد. با درک و شعوری که هواداران دارند شک ندارم که روزهای خوبی پیش روی ما خواهد بود.

گل محمدی افزود: ما تمامی تلاشمان را می‌کنیم و باوجود مشکلاتی که داریم و محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها می‌جنگیم. از این مسائل اذیت شدیم ولی فرصتی برای یک سری بازیکنان جوان ایجادشده تا میدان بیشتری ببینند و این اتفاق خوبی بود که جوان‌ها فرصت خوبی پیدا کردند.

وی گفت: ما نیم‌فصل سختی پشت سر می‌گذاریم و همه این اتفاقات برایمان قابل پیش‌بینی بود و می‌دانستیم که چه مشکلاتی پیش روی داریم اما مطمئن هستم که روزهای خوبی پیش روی ما قرار دارد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: درباره بحث مهدی کیانی قبل از جام شهدا گفتند که مشکلش حل می‌شود و در این جام هم بازی کرد و فکر نمی‌کردیم مقابل سپاهان این بازیکن را نداشته باشیم.

گل محمدی درباره ورزشگاه تصریح کرد: کیفیت چمن یادگار روی کیفیت تیم ما تأثیر منفی می‌گذارد و امیدوار بودم به‌مرورزمان کیفیت چمن بهتر شود ولی شاهد تمرین تیم‌های لیگ یکی در این چمن بودیم که جای تأسف داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز