شیاپ چانگ‌ها در سرزمین فیل‌ها پهن شدند؛

هوگوپوشان واکسن زدند و رفتند

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۸:۰۸
کد خبر: ۶۴۲۸۳۵
هوگوپوشان واکسن زدند و رفتند
تیم ملی تکواندوی کشورمان در شرایطی عازم سرزمین فیل‌ها شد که برای پیشگیری از بیماری‌های موجود در این کشور واکسن زدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساحل عاج در بخشی از قاره آفریقا قرار گرفته که محل زندگی فیل‌های زیادی است، البته طی سال‌ها شکار بی‌رویه فیل‌ها برای دستیابی به عاج آن‌ها باعث از بین رفتن تعداد زیادی از این حیوانات آرام شده است. این کشور آفریقایی به سرزمین فیل‌ها شهرت دارد. کشوری خشک و گرمسیری که در بخشی از سال نیز از نعمت بارندگی برخوردار است، البته باران‌هایی که سیل و تخریب را همواره برای مردم این سرزمین به همراه دارد. البته در کنار شرایط طبیعی که برای ساحل عاج گفته شد باید به عدم بهداشت نیز در این سرزمین اشاره داشت. سرزمینی که بیماری های مالاریا،تب زرد، هپاتیت و ...را دارد.

حالا ساحل عاج در روزهای بارانی که در پیش دارد و با توجه به شرایط بهداشتی ومالی میزبان دو رویداد مهم تکواندوست؛ فینال گرند پری و مسابقات جام جهانی.دو رویدادی که تکواندوی ایران در هر دوی آن ها حضور خواهد داشت. ملی پوشان کشورمان در حالی عازم سرزمین فیل‌ها شدند که برای پیشگیری از بیماری های موجود در این کشور روز گذشته واکسن تب زرد زدند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان به مانند همیشه تنها دربخش مردان به رقابت می پردازد و در فینال مسابقات گرندپری با۴ هوگوپوش به مصاف رقبایش می رود. آرمین هادی پور،فرزان عاشورزاده،ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی اعضای تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات فینال گرندپری را تشکیل می‌دهند.در مسابقات جام جهانی نیز تیم دانشگاه آزاد به نمایندگی از کشور ایران در جام جهانی حضور خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز