برای حضور در رقابت‌های جهانی؛

گزینه های سرمربیگری تیم ملی تکواندو نوجوانان روی میز کمیته فنی

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷:۱۵
کد خبر: ۶۴۳۷۳۲
گزینه های سرمربیگری تیم ملی تکواندو نوجوانان روی میز کمیته فنی
شورای فنی فدراسیون تکواندو در پایان هفتمین جلسه خود ۵ مربی را به عنوان گزینه های مدنظر خود برای هدایت تیم ملی نوجوانان معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان و رقابت های انتخابی المپیک ۱۷ تا ۲۱ فروردین ماه در تونس برگزار خواهد شد.

سه شنبه گذشته هفتمین جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو تشکیل و در نهایت اسامی 6 مربی برای قبول مربیگری تیم نوجوانان در رقابت های جهانی اعلام شد.

شنیده ها حاکی از آن است که حسین کریمی ، وحید عبدالهی، محمدرضا زوار، رضا ایمان زاده ، رحیم صالحی، رشید فتاحی به عنوان گزینه های مدنظر برای هدایت می باشند که طبق روال فدراسیون، از طرف شورای فنی فدراسیون به منظور انتخاب گزینه نهایی به کمیته فنی فدراسیون معرفی شده اند.

در بین این اسامی، وحید عبدالهی سابقه مربیگری تیم ملی تکواندو نوجوانان را در سال 2016 کانادا و دو دوره مربیگری در سال های 2012 و 2014 را در کارنامه خود دارد.

محمد رضا زوار نیز سابقه 6 دوره(2002-2004-2006-2010-2012-2014) هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان را دارد و حتی تنها قهرمانی ایران در رقابت های جهانی نوجوانان سال ۲۰۱۰ در «تیخوانا»ی مکزیک با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز با هدایت وی بدست آمده است. همچنین در دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان 2014-چین تیم ایران توانست با سرمربیگری زوار و مربیگری عبدالهی دو سهمیه المپیک نوجوانان را کسب نماید.(یک طلا مهدی اسحاقی و برنز دانیال صالحی مهر)

رضا ایمان زاده ، رحیم صالحی ، حسین کریمی و رشید فتاحی نیز با نتایج خوبی که در لیگ های نوجوانان و مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده اند در لیست مورد نظر شورای فنی قرار دارند.

گفتنی است رقابت های آزاد کشوری نوجوانان در دو گروه دختران و پسران و به منظور حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 نیمه دوم آذرماه و در قم برگزار می شود.

امید می رود قبل از آغاز این رقابت ها کمیته فنی برای تعیین کادر فنی تیم نوجوانان تشکیل و اردوی آماده سازی هرچه سریعتر آغاز شود تا سرمربی منتخب بهترین بهره را ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز