برای حضور در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان؛

ملی‌پوشان جوان دارای معلولیت تیم تنیس روی میز تمرینات خود را آغاز کردند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۲:۲۶
کد خبر: ۶۴۳۹۵۸
ملی‌پوشان جوان دارای معلولیت تیم تنیس روی میز تمرینات خود را آغاز کردند
نمایندگان جوان کشورمان در تیم ملی تنیس روی میز، تمرینات خود را در دو بخش آقایان و بانوان آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این تمرینات که متصل به اعزام نیز هست از امروز در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز می شود.

در بخش بانوان مریم گیلانی(مازندران)، فرزانه سهرابی(البرز)، شیما سیاهیزاده(خوزستان)، فاطمه محمدی، زهرا انصاریان(خراسانرضوی)، آیدا فاضل نیا(تهران) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر اشرف بلوچی و زهرا کرم زاده، مربیان تیم ملی انجام می دهند.سرپرستی تمرینات این مرحله نیز بر عهده معصومه شجاعی است.

در بخش آقایان نیز مهدی محمدپور (خراسانرضوی)، سیدحسام موسوی، سیدامیرحسین حسینی پور (فارس)، مهدی هاتفی (یزد)، حسین دهقان(گلستان)،علی اردوان، امید ذوالفقاری(اصفهان)، محمدعرفان غلامی(مازندران) به عنوان ملی پوشان اعزامی به اردو دعوت شده اند و تمرینات خود را زیر نظر مهدی آرمندنیا، سرمربی تیم ملی و محمدعلی طباطبایی، مربی تیم ملی انجام می دهند.

سرپرستی تمرینات بخش آقایان نیز بر عهده ی احمد شکری است.تیم های ملی تنیس روی میز جوانان، در دو بخش آقایان و بانوان تمرینات خود را به صورت جداگانه برگزار می کنند و همراه با سایر ورزشکاران کاروان خلیج فارس، 17 آذر ماه عازم امارات خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز