گزارش تمرین سرخپوشان؛

پرسپولیسی‌ها اولین تمرین پس از قهرمانی نیم فصل را برگزار کردند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۵:۴۰
کد خبر: ۶۴۴۲۰۹
پرسپولیسی‌ها اولین تمرین پس از قهرمانی نیم فصل را برگزار کردند
تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود پس از قهرمانی نیم فصل را امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان قهرمانی خود در نیم فصل رقابت‌ها را پیش از دو بازی مانده به نیم فصل در شرایطی قطعی کردند که پنالتی‌های اشتباه اعلام شده به سود حریفان می‌توانست شرایط را تغییر دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود بعد از قهرمانی نیم فصل را امروز شنبه در مجموعه شهید کاظمی انجام داد، در حالی که برانکو ایوانکوویچ به شاگردانش تاکید کرده است هیچ عاملی نباید باعث فروکش کردن انگیزه و انرژی آنها برای کسب امتیازات بیشتر باشد.

برای شروع تمرین امروز، مارکو استیلینوویچ همه نفرات را به سالن بدنسازی برد و تمرین در سالن که بعضا با دستگاه‌ها و وسایل مورد نیاز انجام شد، 30 دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان پس از حضور در زمین به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول نفراتی بودند که در ترکیب اصلی بازی جمعه قرار داشتند. آنها 15 دقیقه‌ای دویدند و بعد به رختکن رفتند. و اما سایر نفرات ابتدا زیر نظر چوک تمریناتی چون کنترل توپ، پاسکاری، حمل توپ و ضربه به توپ را تمرین کردند.

فوتبال هدفمند و گذر از یار مستقیم، تمرین گروهی در یک چهارم زمین با دروازه بزرگ و در نهایت دویدن در سه گروه مراحل بعدی تمرینات سرخپوشان بود.

در این تمرین بازیکنان امید و حسین ماهینی که از قبل هماهنگ کرده بود، از جمع بازیکنان غایب بودند.

سرخپوشان فردا از ساعت 11 تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام خواهند داد و درهای این تمرین برای هواداران و نمایندگان رسانه‌های گروهی، باز اعلام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز