سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین:

برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا روی تک تک کمانداران حساب کردیم

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸:۱۵
کد خبر: ۶۴۵۱۷۲
برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا روی تک تک کمانداران حساب کردیم
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین در آغاز دومین مرحله از تمرینات آماده سازی بازی های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا روی تک تک کمانداران حساب کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کهتری درخصوص تمرینات این مرحله اظهار کرد: تعداد ورزشکاران به نسبت اردوی قبل تغییری نکرده و با همان 16 کماندار قبلی از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم.

وی افزود: با توجه به سرد بودن هوا، عمده تمرکز ما در این فصل بر روی تمرینات بدن سازی است و برنامه سنگینی در این خصوص داریم. البته با همکاری مسئولین باشگاه ورزشی کارخانه الیاف، تمهیداتی پیش بینی شده که با محصور کردن محل استقرار کمانداران در زمین تمرین و تعبیه وسایل گرمایشی، شرایطی فراهم شود که تمرینات میدانی هم متوقف نشود.

سرمربی تیم خاطرنشان کرد: کمانداران زیر نظر مربی بدن سازی، یک روز در میان تمرینات فشرده ای را انجام می دهند و بعد از تغییر فصل و شرایط جوی، قطعا تمرکز بر تمرینات میدانی و افزایش رکوردها خواهد بود با این حال در همین وضعیت هم ملی پوشان رکوردهای خوبی در این دو اردو به ثبت رسانده اند و شرایط خوبی دارند.

کهتری گفت: ملی پوشان انگیزه های خوبی دارند و تا زمان بازی های جاکارتا به اوج آمادگی می رسند. روی تک تک آنها حساب باز کرده ایم و تلاش می کنیم با کسب مدال های رنگارنگ در نتیجه کلی کاروان تاثیر گذار باشیم.

هادی نوری، سمیه رحیمیقهدریجانی (اصفهان)، علی سینا منشاءزاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجانشرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسانرضوی)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، اصغر زارعینژاد، پوریا جلالیپور، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، محدثه کهنسال (تهران)، مریم یاورپور شهربابکی (یزد)، 16 کماندار دعوت شده به این تمرینات هستند.

مجید کهتری، سرمربی تیم ملی، با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، مربی تیم ملی بر تمرینات ملی پوشان نظارت دارند و تمرینات بدن سازی نیز زیر نظر سعید اصغری گنجی انجام می شود.مهسا محمد زاده نیز سرپرستی این اردو را که از 12 تا 22 آذر در محل کارخانه الیاف تهران در حال برگزاری است، بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز