مصطفی کارخانه:

مسابقات باشگاه‌های جهان از المپیک هم سخت‌تر است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۷:۲۶
کد خبر: ۶۴۵۲۹۳
مسابقات باشگاه‌های جهان از المپیک هم سخت‌تر است
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به اعتقاد من، مسابقات باشگاه‌های جهان از المپیک هم سخت‌تر است چون بهترین بازیکنان جهان در قالب تیم‌های خود،‌ سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و به مراتب هماهنگ‌تر از یک تیم ملی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی کارخانه درمورد حضور بانک سرمایه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان اظهار داشت: همه چیز خوب پیش می‌رود. ما از ابتدای فصل می‌‌دانستیم که اواسط آذر ماه باید در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. ما می‌دانستیم که مسابقات سختی پیش روی ماست و به همین خاطر در زمانی که همه تیم‌ها مشغول استراحت بودند، ما تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاشتیم.

کارخانه ادامه داد: تلاش ما آماده سازی روحی و جسمی بازیکنان بود که خوشبختانه، دیدارهای لیگ برتر در این راه کمک زیادی به ما کرد. بازیکنان من در این چند ماه به خوبی تمرین کردند و حتی رفتار آنها هم حرفه‌ای بود. ما صبح و عصر تمرین کردیم و برای کسب 10 پیروزی 3 امتیازی در لیگ، زحمت زیادی کشیدیم. عملکرد ما بسیار متفاوت و البته بهتر از سال گذشته است ضمن اینکه شما نباید جدایی میلاد عبادی‌پور را از تیم فراموش کنید. او یکی از ارکان تیم بانک سرمایه بود.

او در مورد گروه بندی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان تصریح کرد: در گروه بسیار سختی هستیم ولی هدف ما این است که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. کار ما سخت است ولی برای هر بازی خود برنامه داریم. خوشبختانه کادر فنی از حدود 2 هفته قبل شروع به آنالیز دقیق فیلم بازی‌های حریفان ایران کرده‌اند. سبک بازی تیم نیز از مسابقه قبلی عوض و مطابق با عملکرد حریفان در لهستان شده است.

کارخانه گفت: به اعتقاد من، مسابقات باشگاه‌های جهان از المپیک هم سخت‌تر است چون بهترین بازیکنان جهان در قالب تیم‌های خود،‌ سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و به مراتب هماهنگ‌تر از یک تیم ملی هستند.جواد معنوی‌نژاد، بازیکن ایرانی تیم ورونا در ایتالیا از نخستین روز حضور ما در لهستان به ما اضافه خواهد شد تا دست من در استفاده از بازیکنان دریافت کننده باز باشد.

تیم والیبال بانک سرمایه که عنوان قهرمانی لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، ساعت 2 بامداد پنجشنبه 16 آذر تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز