جعفر کاشانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم کار نیمه تمام پرسپولیس در آسیا امسال تمام شود/ بازیکنان خودباوری و شایستگی حضور در مراحل پایانی را دارند

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۵:۳۴
کد خبر: ۶۴۵۹۸۲
رئیس هیات مدیره پرسپولیس، قرعه پرسپولیس در آسیا را مناسب دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفتیم و امیدوارم کار نیمه تمام پرسپولیس در آسیا امسال تمام شود،  بچه های ما شایستگی حضور در مراحل پایانی رقابت ها را دارند.

او درباره موضوع تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با برانکو، افزود: خوشبختانه به توافق های خوبی رسیدیم و مشکلی برای ادامه همکاری ما وجود ندارد. برانکو مربی بسیار بزرگی است و تردیدی نداشته باشید مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد. برانکو به خوبی کار خود را بلد است اما ما باید از تجربه او در رده های پایه بیشتر بهره ببریم و مربیان این رده ها با او ارتباط جدی تری برقرار کنند.

کاشانی در رابطه با اتمام قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل اظهار داشت: به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکنان هستیم و آنان نیز علاقه زیادی به ماندن در تیم بزرگ پرسپولیس دارند.

پیشکسوت  فوتبال درخصوص قرعه این تیم در جام جهانی روسیه، اظهار کرد: تمامی تیم ها در جام جهانی با حریفان قدرتمندی بازی می کنند و بسیار خوشحالم ما هم با دو تیم قدرتمند دنیا همگروه هستیم و بنده تردید ندارم تیم کارلوس کی روش مقابل اسپانیا و پرتغال دست و پا بسته نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز