شهرداری ارومیه باز هم ترک زمین کرد؛

پیروزی پیکان بدون سرمربی و کاپیتان

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۴۶۰۸۰
پیروزی پیکان بدون سرمربی و کاپیتان
تیم والیبال پیکان تهران که به حکم کمیته انضباطی سرمربی و کایپتان خود را مقابل کاله مازندران به همراه نداشت، به سختی موفق به شکست این تیم در خانه والیبال تهران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم و پایانی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، تبریز، کاشان و اردکان پیگیری خواهد شد.

تیم پیکان تهران در نخستین دیدار امروز این رقابت ها در خانه والیبال تهران میزبان کاله مازندران بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا به هشتمین برد متوالی خود در لیگ برتر امسال دست یابد. شاگردان پیمان اکبری که به حکم کمیته انضباطی سرمربی و کاپیتان خود را در این دیدار به همراه نداشتند، در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۳۲ بر ۳۰ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کاله شدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۳۲ بر ۳۰ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند.

تیم پیکان با این پیروزی ۲۳ امتیازی از هشت برد شد و رتبه سوم جدول را در پایان دور رفت مرحله مقدماتی برای خود مسجل کرد. ابراهیم فیروزی و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این دیدار بودند و غفار درخشنده نیز بر این مسابقه نظارت داشت. این دیدار که ۱۴۷ دقیقه طول کشید، ۳۵۰ تماشاگر و سه کارت زرد و قرمز داشت. بر این اساس، ولی علیپور بازیکن شماره سه کاله کارت زرد، اسماعیل مسافر بازیکن شماره هفت کاله کارت قرمز و پوریا فیاضی بازیکن شماره یک پیکان کارت قرمز دریافت کردند.

تیم پیکان این مسابقه را با ترکیب محمد فلاح، پرویز پزشکی، فرهاد نظری افشار، سعید مصطفی وند، پوریا یلی و پوریا فیاضی شروع کرد. در آنسوی میدان نیز تیم کاله با ترکیب امیرحسین اسفندیار، ولی علیپور، آرمین رنجبر، میثم صالحی، رضا عابدینی و جواد کریمی این مسابقه را آغاز کرد. تیم سارویه ساری روز گذشته در نخستین مسابقه این هفته رقابت ها در سالن شهید رسول حسینی شهر ساری میزبان بانک سرمایه قهرمان نیم فصل بود. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را شکست دادند تا به یازدهمین برد متوالی خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها دست یابد.

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم های سایپا و شهرداری ارومیه باید در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می رفتند که تیم شهرداری ارومیه بعد از سوت داور زمین را ترک کرد و بر اساس اعلام ناظر مسابقه باخت فنی سه بر صفر (سه ست ۲۵ بر صفر) برای این تیم منظور شد. بدین ترتیب نارنجی پوشان سایپا هفتمین برد خود را بدون رقابت با حریفی به دست آوردند و ۲۱ امتیازی شدند. محمد شاهمیری، داود نافعی و حسین پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه تعیین شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز