لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیکان و ذوب آهن به برتری دست پیدا کردند

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۶۳۶۵
هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان سال 96 امروز پنجشنبه با دو دیدار پیگیری شد و تیم های پیکان و ذوب آهن برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنجشنبه) با دو دیدار در شهرهای تهران و تبریز پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته لیگ برتر بانوان، تیم پیکان تهران میزبان آبنوس در خانه والیبال تهران بود و سه بر صفر حریف خود را شکست داد. شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 15 و 25 بر 17 آبنونس را شکست دادند تا شروعی شایسته در این رقابت ها داشته باشند. این دیدار که 80 دقیقه طول کشید، 150 تماشاگر داشت. ستوده فر بازیکن شماره 15 تیم آبنوس در این مسابقه از ناحیه چونه و صورت مصدوم شد و راهی بیمارستان شد.

تیم شهرداری تبریز که سال گذشته عنوان ششمی لیگ برتر بانوان را به دست آورد، در هفته نخست این رقابت ها در سال 96 میزبان ذوب آهن اصفهان بود تا دو تیم با تجربه این رقابت ها در هفته اول به مصاف یکدیگر بروند. تبریزی ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 15 و 25 بر 7 مغلوب ذوب آهن شدند تا در نخستین گام امتیازی به دست نیاورند و ذوب آهن در صدر جدول این رقابت ها قرار گیرد. جدال دو تیم شهرداری تبریز و ذوب آهن اصفهان 70 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت. تیم شهرداری تبریز به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه کارت زرد دریافت  کرد.

در دیگر دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان قرار بود تیم بهنمیر میزبان رایکا تهران باشد که به دلیل آماده نبودن تیم رایکا این مسابقه به زمان دیگر موکول شد. هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه هفته آینده پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز