از سوی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران؛

۶ نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۴۷۵۰۶
۶ نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شد
کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک 6 نماینده خود را برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک که 25 دی ماه برگزار می شود را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرش میر اسماعیلی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر ابراز داشت: نظر به اهمیت معرفی 6 نمانیده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک سومین نشست کمیسیون صبح امروز برگزار شد که طی آن با اکثریت آرا آقایان حمید سوریان،هادی ساعی،کیانوش رستمی و یوسف کرمی و با توجه اینکه در اساسنامه کمیسیون قید شده از 6 نماینده معرفی شده حتما می بایست دو نماینده از بانوان باشند، الهه احمدی و زهرا نعمتی انتخاب تا در نهایت همه این عزیزان به عنوان 6 نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شوند.

وی ادامه داد: در ادامه نشست با اکثریت آرا  آقای هادی ساعی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به اعضای مجمع معرفی می شود.

میراسماعیلی تصریح کرد: از سوی کمیسون ورزشکاران ضایعه تلخ درگذشت کوهنوردان کشورمان را به خانواده ورزش کشور بخصوص جامعه کوهنوردان و خانواده محترم این عزیزان  تسلیت گفته و برای بازماندگان آنها آرزوی صبر و بردباری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز