محسن سیدی در گفتگو با برنا؛

با وجود دستور کتبی وزیر، همچنان بلا تکلیف هستیم/ کارنابلدی آقایان، سهمیه آسیا را از نفت گرفت

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸:۳۳
کد خبر: ۶۴۷۹۰۳
با وجود دستور کتبی وزیر، همچنان بلا تکلیف هستیم/ کارنابلدی آقایان، سهمیه آسیا را از نفت گرفت
مربی سابق نفت تهران گفت: فردی که در حال بازنشسته شدن است چگونه می‌خواهد یک باشگاه فوتبال را انتقال دهد؟!

به گزارش گروه ورزشی برنا، محسن سیدی مربی سابق نفت تهران در خصوص واگذاری این تیم به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه نزدیک به یک سال و نیم است برای انتقال و فروش تیم نفت تهران آقایانی که از طرف وزیر نفت به صورت کتبی دستور کار دارند، هنوز نتوانسته‌اند تکلیف این تیم ریشه دار فوتبال ایران را روشن کنند. ما هنوز بلا تکلیف هستیم و متاسفانه طلبکاران هم روز به روز بیشتر می شوند و هیچ گونه شرایطی به نفع باشگاه به وجود نیامده است.

سیدی در ادامه گفت: یک کمیته واگذاری تشکیل شده اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. متاسفانه اختیار را به فردی داده‌اند که اصلا ورزشی و فوتبالی نیست. نمیدانم چگونه باید صدایمان را برسانیم! در وزارت نفت جایی به نام امور ورزش وجود دارد. اعضای شورای ورزش وزارت نفت تعیین شدند اما یک سوال بزرگ وجود دارد؛ فردی که در حال بازنشسته شدن است چگونه می‌خواهد یک باشگاه فوتبال را انتقال دهد؟!

مربی سابق نفت تهران گفت: بارها از جانب افراد و بخش‌های مختلف مانند، هیات فوتبال، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، اداره ورزش و جوانان استان تهران، وزارت ورزش، و... اعلام شد که شرایط تیم نفت بحرانی است واین تیم باید انتقال پیدا کند تا سهمیه آسیایی را از دست ندهد. به خاطر کار نابلدی آقایان که اصلا هیچگونه سابقه و هیچ نوع مدرک ورزشی ندارند، نفت سهمیه آسیایی خود را از دست داد. من واقعا به عنوان یک مربی خواهش می‌کنم از استاندار تهران، فرماندار تهران، هیات فوتبال استان تهران، نماینده‌های تهران در مجلس و... که کمک کنند تا این تیم منحل نشود. این تیم بخشی از فوتبال ایران است. بازیکنان بزرگی مثل علیرضا بیرانوند، وریاغفوری، مرتضی پور علی گنجی ، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و... از تیم نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شدند. خیلی ها در همین نفت احیا شدند. این تیم سکوی پرتاب خیلی از مربیان فوتبال ایران شد. واقعا غم انگیز است که این تیم با این سابقه و پشتوانه به این روز افتاده است.

مربی سابق دروازه‌بان های نفت تهران در خصوص رقابت بین دروازه‌بان های ایرانی برای حضور در تیم ملی گفت: با توجه به شرایط تیم ملی و گروه بندی جام جهانی، به نظرم انگیزه همه فوتبالیست‌های ایرانی بیشترخواهد شد و ما در نیم فصل دوم شاهد پدیدار شدن اتفاقات خوب در فوتبال ایران خواهیم بود. معتقدم این اتفاقات خوب شامل گلرهای ایرانی هم می‌شود. علاوه بر بیرانوند که در پرسپولیس خودش را نشان داده و در اروپا هم ما مهره‌هایی مانند حقیقی، مکانی، عابدزاده را داریم، سید حسین حسینی، رشید مظاهری، حامد لک، پیام نیازمند، فلاح زاده، شیخ ویسی، اخباری و ... هم رقابت داغی را در لیگ به وجود آورده‌اند. خوشحالم که رقابت خیلی خوبی بین دروازه بان های ایرانی به وجود آمده که حاصل آن قطعا موفقیت تیم ملی خواهد بود.

سیدی در پایان اظهار داشت: امیدوارم مدیران و تصمیم گیرندگان بتوانند هرچه زودتر شرایط را به نفع فوتبال کشور رقم بزنند. این ورزش می تواند خیلی مسائل مثبتی را به جامعه تزریق کند. امیدوارم فوتبال ما روز به روز پیشرفت کند.لازمه این مساله هم توجه بیشتر و با کیفیت تر به فوتبال پایه است و برای آن باید در تهران و استان‌ها از مدیران و مربیان کاربلد و تحصیلکرده، بهره برد.

نظر شما
پرونده ویژه