دکتر نوروزی ضمن تجلیل از علیرضا کریمی؛

قدردان ورزشکاران جوانمرد هستیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۶۴۷۹۳۳
قدردان ورزشکاران جوانمرد هستیم
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تجلیل از حرکت ارزشمند علیرضا کریمی ملی پوش کشتی ، تصریح کرد: ما هم مثل مقام معظم رهبری از این حرکت جوانمردانه که نشان دهنده پایبندی ورزشکاران به ارزش های اسلامی و انسانی است احساس عزت کردیم و قدردان ورزشکاران عزیز جوانمردان هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا کریمی، ملی پوشان کشتی که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است، با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه قرار گرفت. در حاشیه این معاینه دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، از کریمی به دلیل عدم رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی تجلیل کرد.

در لوح سپاس دکتر نوروزی خطاب به علیرضا کریمی آمده است: «خداوند بزرگ را شاکریم که  به فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار کوچک جامعه ورزش، این توفیق را عطا کرده که بتواند به ورزشکاران جوانمردی چون شما خدمات تخصصی ارائه نماید تا در میادین بزرگ ورزش جهان،   با آسودگی خاطر به افتخار آفرینی بیندیشید. و چه افتخار آفرینی بالاتر از طنین انداز شدن اقدام جوانمردانه شما در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که جهان را در نوردید،   در ایران اسلامی نیز همگان به شما بالیدند و مقام معظم رهبری با تفقد خویش، جایگاه معنوی به مراتب والاتری به حس اسلامی و انسانی شما عطاء فرمودند.  اینجانب نیز به عنوان نماینده خانواده پزشکی ورزشی کشور وظیفه خود می دانم از حرکت جوانمردانه جناب عالی در عدم رویارویی با حریفی از رژیم جعلی صهیونیستی تقدیر نمایم.توفیق روز افزون شما را در تمامی مراحل زندگی، خاصه در دوران قهرمانی از پروردگار مهربان مسالت دارم.»

یادآور می شود در مراسم تجلیل از علیرضا کریمی، دکتر تورج ملک محمدی دبیر و احمد مددی خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند.

نظر شما
پرونده ویژه