مجتبی جوهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمیته ملی المپیک به افراد مدیر و توانمند همچون صالحی امیری نیاز دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۱:۳۵
کد خبر: ۶۴۸۱۸۳
کمیته ملی المپیک به افراد مدیر و توانمند همچون صالحی امیری نیاز دارد
رییس فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی گفت: حضور افراد توانمند در لیست معرفی شده نشان از این دارد که اعضای هیات اجرایی در خصوص معرفی این افراد فکر و دانش لازم را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جوهری رییس فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی در خصوص انتخاب پنج تن از خبرگان ورزشی برای حضور در مجمع کمیته ملی المپیک صحبت کرد. 

جوهری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به این انتخاب توسط اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در چهار سال گذشته که ورزش کشور رشد و شکوفایی بی نظیری داشته است یکی از علت های این موفقیت انتخاب افراد توانمند در پست های مدیریتی ورزش کشور بوده است. حضور افراد توانمند در لیست معرفی شده نشان از این دارد که اعضای هیات اجرایی در خصوص معرفی این افراد فکر و دانش لازم را دارند.

وی در ادامه افزود: صالحی امیری که یکی از افراد انتخاب شده برای حضور در مجمع انتخاباتی پیش روی کمیته ملی المپیک است از سالیان گذشته تا به امروز توان مدیریتی خود را نشان داده است. کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ورزش کشور به افراد توانمندی همچون صالحی امیری نیاز دارد و امیدوار هستیم که با حضور ایشان اتفاقات خوبی برای این کمیته رخ دهد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز