لیگ برتر والیبال بانوان؛

فاتحان هفته نخست در دیدار خارج از خانه

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۹:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۵۳۰
هفته دوم لیگ برتر بانوان روز پنجشنبه با سه دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های ذوب آهن و پیکان تهران که در هفته نخست فاتح میدان بودند، در بازی های خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان ایران جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه 23 آذرماه با سه دیدار در شهرهای تبریز و تهران (دو بازی) پیگیری می شود.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم رایکا در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال میزبان ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین این رقابت ها و صدرنشین فعلی این مسابقات است. ذوبی ها در هفته نخست و در تبریز شهرداری این شهر را شکست دادند و این هفته در دومین مسابقه خود باز هم خارج از خانه به میدان می روند.

تبریز میزبان دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال بانوان است که تیم شهرداری این شهر از شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان پذیرایی می کند. پیکان نیز در هفته نخست موفق به شکست سه بر صفر آبنوس تهران شد با سه امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. به نظر نمی رسد که پیکان این هفته در جدال با شهرداری تبریز برای کسب دومین برد خود مشکل خاصی داشته باشد.

در دیگر هفته دوم لیگ برتر بانوان که در خانه والیبال تهران برگزار می شود، تیم های آبنوس و سالوت از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند.

با توجه به انصراف تیم کن از لیگ برتر بانوان، تیم بهنمیر مازندران این هفته استراحت خواهد داشت.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – پیکان تهران

تهران، ساعت 15: رایکا تهران – ذوب آهن اصفهان

تهران، ساعت 17: آبنوس تهران – سالوت تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز