حاشیه های هفته سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو؛

از حضور بی باک در جایگاه مخصوص تا انتقال اسکندرزاده به بیمارستان

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۹:۴۸
کد خبر: ۶۴۸۶۳۸
از حضور بی باک در جایگاه مخصوص تا انتقال اسکندرزاده به بیمارستان
رقابت های هفته سوم تا پنجم از مرحله رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان با حضور 10 تیم در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد که حواشی زیادی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان هفته پنجم این دوره از رقابت‌ها تیم لوازم خانگی کن با کسب 12 امتیاز و تفاضل 26 صدر نشینی خود را تثبیت کرد، تیم شهرداری ورامین با 12 امتیاز و تفاضل 20 جایگاه خود را در رده دوم حفظ کرد و تیم پاس قوامین نیز با 9 امتیاز و دو پله صعود در رده سوم قرار گرفت.

اما حاشیه هایی هم لیگ برتر تکواندو داشت که خواندنش خالی از لطف نیست:

-حضورمرتضی کریمی مسئول کمیته فنی باشگاه لوازم خانگی کن در کنار کادرفنی این تیم در سالن برگزاری مسابقات جالب توجه بود. یوسف کرمی که سال گذشته به عنوان کمک فریبرز عسکری در لیگ برتر حضور داشت در لیگ شانزدهم به روی صندلی سرمربیگری این تیم نشسته بود.

-دختران ملی پوش کشورمان که خود را مهیای حضور در مسابقات گرند اسلم می‌کنند هم از نزدیک مسابقات رو نظاره گر بودند.

-حضور مهدی بی باک از ساعات اولیه به عنوان نماینده کمیته فنی در جایگاه مخصوص این حضور داشته و از نزدیک مبارزات رو پیگیری می‌کرد. علیرضا نصر هم که تازه از اصفهان رسیده بود از بعد از ظهر به تماشای مسابقات نشست.

-مسابقات این هفته روی 4 شیاپچانگ و با برگزاری سه هفته(سوم، چهارم و پنجم) برگزار شد.

-مسابقات این هفته هم به صورت پخش زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد اما با این تفاوت که مسابقات را گزارشگر جدید شبکه ورزش (مهربانی) گزارش می کرد. رادیو ورزش هم برای پوشش زنده مسابقات، سبحان اکرامی گزارش خودش را راهی خانه تکواندو کرده بود.

-باشگاه لوازم خانگی کن برای بهتر دیده شدن نمایشگرهای بزرگی رو با خودش به سالن آورده بود و در کنار زمین برند خود را تبلیغ می کردند.

-غایب بزرگ هفته باز هم شاگردان سید نعمت خلیفه بودند. تیم دانشگاه آزاد که به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات جام جهانی اعزام شده بود باز هم غایب بود و روز جمعه باید 5 دیدار حساس رو برگزار کند.

-حامد محمدی تکواندوکار تیم پاس قوامین که به تازگی وارد اردوی تیم‌ملی شده است موفق شد با 8 اختلاف امتیاز نماینده ملوان نداجا را شکست دهد.

-حضور دو تکواندوکار (حسین قربان زاده و سیداحمد خسروفر) که در بازی های کشور های اسلامی موفق به کسب مدال شدند در تیم پالایش نفت آبادان با سرمربیگری علی محمد بسحاق.

-کوروش رجلی هدایت تیم خودش را این هفته به فرزاد عبدالهی سپرده بود.

-در جریان مبارزه تکواندوکاران دو تیم در وزن منفی 87 کیلوگرم، تکواندوکار تیم لوازم ورزشی کوروش محمدعلی اسکندرزاده به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پای راست نتوانست به مبارزه ادامه دهد و به بیمارستان منتقل شد.

-پیام خانلرخانی از ملی پوشان خود مهدی اسحاقی، مهدی جلالی،امیرحسین ساسان،مرتضی شیری، پوریا عرفانیان؛ محمد رضا زوار سرمربی تیم باشگاه لوازم خانگی کن از حمیدرضا هادیان، امیرمحمد بخشی، ابراهیم صفری، امیرحسین امیدی، سیاوش فخرایی و یوسف کرمی سرمربی یاسین پیشرو نیز از احمد محمدی، مهدی یوسفی، رامین حسین قلی زاده و سینا بهرامی در ترکیب تیم‌های خود استفاده کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز