رضا زارعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صالحی امیری نظم کاری بسیار خوبی دارد/ او می‌تواند به ورزش کمک کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۶۴۸۶۷۶
صالحی امیری نظم کاری بسیار خوبی دارد/ او می‌تواند به ورزش کمک کند
رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: در چهار سال آینده برنامه‌های فدراسیون حول محور استعداد یابی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی که دوشنبه هفته جاری برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد، پیرامون مهمترین برنامه های فدراسیون در چهار سال آینده به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه فدراسیون در 4 سال گذشته و بر اساس برنامه راهبردی که دارد در حوزه آموزش گام های بلندی برداشت و حالا در آغاز 4 سال جدید برنامه های فدراسیون حول محور استعدادیابی در چهار رشته قهرمانی است.

وی افزود: 2رشته از رشته ها در آستانه ورود به المپیک زمستانی است، رشته های کوهنوردی با اسکی و یخ نوردی هم اکنون در المپیک نوجوانان وارد شده اند و پس از حضور در المپیک زمستانی پکن، در بازی های آسیایی زمستانی هم وارد می شوند که بحث مدال آوری در آسیا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و پتانسیل دست یابی به این مهم را نیز داریم.

او درباره آخرین فرد مفقود شده در ارتفاعات اشترانکوه، اظهار کرد: تا جایی که بنده پیگیری کرده ام، هنوز پیکر این فرد پیدا نشده است. متاسفانه در منطقه احتمال سقوط بهمن بسیار زیاد است و درباره ادامه جستجو، سازمان هلال احمر باید تصمیم گیری کند.

زارعی درباره انتخاب رضا صالحی امیری در جمع خبرگان ورزشی انتخابات کمیته ملی المپیک عنوان کرد: زمانی که صالحی امیری به عنوان سرپرست در وزارت ورزش و جوانان حضور داشت، شاهد نظم کاری بسیار خوبی  بودیم و در مدت کوتاه نقش مثبتی در روند کاری وزارت ورزش و جوانان داشتند بنابراین به نظر من می تواند کمک حال ورزش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز