بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حُسن توجه دکتر روحانی به ورزش کشور قابل ستایش است/ در دولت دوازدهم موفقیت‌ها چشم‌گیر خواهد بود/ دیپلماسی رمز پیشرفت ایران است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۷:۰۳
کد خبر: ۶۴۹۷۶۶
حُسن توجه دکتر روحانی به ورزش کشور قابل ستایش است/ در دولت دوازدهم موفقیت‌ها چشم‌گیر خواهد بود/ دیپلماسی رمز پیشرفت  ایران است
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور دکتر روحانی در مدیریت اجرایی کشور ثمرات بسیار خوبی را به همراه داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص موفقیت‌ها و دستاوردهای ورزش کشور در دولت تدبیر و امید صحبت کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اتفاقاتی که در ورزش کشور در چهار سال گذشته به وقوع پیوسته است اظهار داشت: با آغاز دولت یازدهم در بسیاری از بخش‌های کشور شاهد رونق و شکوفایی بودیم. حضور دکتر روحانی در مدیریت اجرایی کشور ثمرات بسیار خوبی را به همراه داشت و یکی از حوزه‌هایی که در این بین بسیار موفق عمل کرد ورزش بود که در حوزه قهرمانی در خیلی از رشته‌ها توانستیم موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: در چهار سال گذشته در بخش مدال‌گیری و رکوردشکنی در بسیاری از رشته‌ها وضعیت ما بسیار مطلوب بود و این به خاطر حُسن توجهی بود که رییس‌جمهور و بالطبع شخص وزیر ورزش و جوانان به اوضاع جاریه در کشور دارند. از آنجا که یکی از فاکتورهای موفقیت در هر کشوری افتخارآفرینی ورزشکاران است در این مدت دولت تدبیروامید توانست با ایجاد بستر مناسب و بها دادن به ورزشکاران زمینه‌ساز مدال‌آوری و کسب افتخار برای این جامعه بزرگ باشد. همچنین با قوی شدن دپیلماسی کشورمان با دیگر کشورها در دیپلماسی ورزشی نیز ایران بسیار موفق عمل کرد و خیلی از مشکلاتی که در ورزش ما نهادینه شده بود با حضور دکتر سلطانی‌فر رفع شد. به عنوان مثال برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی بانوان بسکتبالیست ما توانستند جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی را دریافت کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان ساخت: حالا با شروع کار دولت دوازهم امید بسیار زیادی وجود دارد که موفقیت‌ها و دستاوردهایی که در دولت یازدهم به دست آمد به شکل بهتری ادامه داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو شاهد موفقیت‌های دوباره باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز