محمد وکیلی:

هدف شمس فراتر از کسب پیروزی در لیگ برتر است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۴:۴۶
کد خبر: ۶۴۹۷۸۵
هدف شمس فراتر از کسب پیروزی در لیگ برتر است
سرمربی تیم شمس با تاکید بر اینکه نمی توان منکر تاثیر برد و باخت در روحیه بازیکنان شد، گفت: هدف حضور بازیکنان نوجوان در تیم لیگ برتری شمس، ایجاد پختگی لازم بازیکنان برای رقابت های پیش روی نوجوانان و جوانان این رشته ورزشی در سال ۲۰۱۸ آسیاست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» از روز چهارشنبه 29 آذرماه آغاز می‌شود.

سرمربی تیم شمس درباره دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها گفت: در مجموع مسابقات خوبی برگزار شد و به غیر از دو یا سه مسابقه که به دلیل ایجاد حاشیه ها، کمیته انضباطی ورود کرد، عملکرد تیم ها در سایر بازی ها مورد قبول بود.

محمد وکیلی تصریح کرد: تیم شمس نیز در دور رفت عملکرد قابل قبولی داشت. بازیکنان این تیم مقابل تیم های قدرتمند عملکرد به مراتب بهتری از خود نشان دادند، اما برابر تیم های ضعیف انگیزه کافی در بازیکنان دیده نمی شد و انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.

وی با یادآوری رده سنی این بازیکنان گفت: در این رده سنی اینگونه تغییرات روحی و روانی طبیعی است و افت و خیز آنان در این بازی ها به پختگی بازیکنان کمک زیادی می کند که هدف اصلی حضور بازیکنان نوجوانان در این رقابت ها همین موضوع است.

سرمربی تیم شمس تاکید کرد: نمی گویم که برد و باخت برای تیم شمس اهمیت ندارد، اما اولویت های مهمی تری از حضور در لیگ برتر برنامه ریزی کردیم و به دنبال دستیابی به آن اهداف هستیم. البته کسر سه امتیاز نیز کار را برای تیم شمس در دور برگشت سخت خواهد کرد، زیرا بازیکنان نوجوان را باید از نظر روحی و روانی آماده پذیرش این موضوع کنیم.

وی با یادآوری اینکه تیم شمس در دور برگشت هشت بازی خانگی دارد، گفت: این موضوع تا حدودی به تیم کمک می کند که در شرایط بهتری قرار گیرد. چون تنها سه سفر در دور برگشت دارد و از نظر ریکاوری نیز این شرایط به تیم کمک خواهد کرد. البته سایر تیم ها نیز با آنالیز بهتر از دور رفت به مصاف شمس می آیند و این موضوع هم بازی ها را سخت خواهد کرد.

وکیلی تاکید کرد: باید تیم شمس در دور برگشت عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا بازیکنان تجربه لازم برای میادین مهم آسیایی در سال ۲۰۱۸ در رده سنی نوجوانان و جوانان داشته باشند و برای تیم های ملی ایران مفید واقع شوند. این بازیکنان باید بهترین شرایط و تجربه ممکن را در رده سنی خود را داشته باشند.

تیم شمس در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال 11 بازی انجام داد و با 4 برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت اما به دلیل شرکت نکردن تیم نوجوانان این باشگاه در لیگ برتر نوجوانان سه امتیاز در جدول از دست داد و در جایگاه دهم جای گرفت.

شاگردان محمد وکیلی مقابل تیم های شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، سایپا و رعد پدافند کاشان به پیروزی رسیدند و برابر تیم های خاتم اردکان، کاله مازندران، شهرداری تبریز، پیکان تهران، هاوش گنبد، بانک سرمایه و سارویه ساری نتیجه را واگذار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز