می‌توان از ظرفیت استان‌ها استفاده کرد؛

داورزنی: باید تلاش کنیم تا انتظارات خانواده کبدی برآورده شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۷:۳۰
کد خبر: ۶۴۹۷۹۶
داورزنی: باید تلاش کنیم تا انتظارات خانواده کبدی برآورده شود
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید به اورسجی کمک شود تا بتواند برنامه ها و اهداف خود را پیاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون کبدی، گفت: در ابتدا از زحمات مقصودلو به عنوان رییس فدراسیون و به عنوان انجمن این رشته ورزشی حدود ۲۱ سال فعالیت داشتند تشکر می‌کنم. انتظارات از این رشته روز به روز افزایش یافته و رشته کبدی مسیر پر فراز و نشیب طی کرده است. اکنون عصر جدیدی از این رشته را رقم می زنیم، اورسجی هم در گذشته در حوزه کبدی تلاش کرده و همه کسانی که در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند، تحصیل کرده و جوان بودند که باید تلاش کنیم انتظارات خانواده کبدی برآورده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار داشته باشیم تا اورسجی تحولی در کبدی ایجاد کند، افزود: وی با کمک و همکاری هیات استان‌ها و پیشکسوت‌های می‌تواند به اهداف خود برسد. همه به رای در این انتخابات احترام بگذارند و به اورسجی کمک شود تا بتواند برنامه ها و اهداف خود را پیاده کند.

داورزنی با تاکید بر اینکه باید همواره قدردان زحمات همه باشیم، بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در دنیا، سکوهای جهانی را برای خود کنیم. با کمک خانواده بزرگ کبدی حتما اورسجی می‌تواند برنامه‌های خود را در حوزه استعدادیابی و آموزش به مرحله اجرا برسد.

وی با تاکید بر اینکه استراتژی مورد نظر باید در راستای استفاده از همه ظرفیت سراسر کشور باشد، اضافه کرد: مردم از خانواده کبدی انتظار دارند که در انتخاب بازیکن تیم ملی از ظرفیت‌های استانی هم استفاده شود. هیأت‌های استانی که تلاش و برنامه خوبی دارد انتظار دارد سهمش بیشتر باشد اما باید این را در نظر بگیریم اورسجی رییس فدراسیون کبدی کل کشور است و باید از ظرفیت همه استان‌ها استفاده شود در رده‌های مختلف دختر و پسر در ترکیب تیم ملی نیم نگاهی به استان‌های مختلف داشته باشند. 

اورسجی گفت: انتظار وزارت ورزش و جوانان از اورسجی این است که به خواسته‌ها جامعه عمل بپوشانند و انسجام و همدلی را در خانواده کبدی بیشتر کند و آرامش بیشتری وجود داشته باشد.

نظر شما
پرونده ویژه