سرمربی تیم لوازم خانگی کن:

مقتدرانه کاپ قهرمانی جام آینده سازان المپیک را بالای سر بردیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۴:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۹۱۸
مقتدرانه کاپ قهرمانی جام آینده سازان المپیک را بالای سر بردیم
سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: خدا را شکر تیم لوازم خانگی کن در دومین تجربه حضور خود موفق شد مقتدرانه و بدون باخت عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ نوجوانان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، راضیه آقاجانپور سرمربی تیم لوازم خانگی کن که در فاصله یک هفته باقی مانده به پایان لیگ موفق شد قهرمانی تیم لوازم خانگی کن در دومین حضور این تیم در لیگ نوجوانان دختر را رقم بزند، اظهار کرد: نهمین دوره این رقابت‌ها با حضور 16 تیم از سراسر کشور پیگیری شد و رقابت‌های حساس و جذابی را میان تیم‌ها برای کسب سکو شاهد بودیم. خدا را شکر تیم ما توانست با تلاش هوگوپوشانش بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی افزود: تیم ما در این رقابت‌ها موفق شد با ترکیبی از تکواندوکاران با تجربه و جوان در فاصله یک هفته باقی مانده به پایان لیگ بدون باخت و مقتدرانه قهرمانی خود را مسجل کند.

آقاجانپور در پایان خاطرنشان ساخت: تعدادی از اعضای تیم ما را تکواندوکارانی تشکیل داده بودند که عناوین قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود داشتند و برخی دیگر نیز به تازگی کار خود را آغاز کردند که خدا را شکرموفق شدند توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده و پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز