فاطمه کرم‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ملی‌پوشان رضایت‌بخش بود/ برای مسابقات دانشجویی برنامه‌ داریم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۰۰۵
عملکرد ملی‌پوشان رضایت‌بخش بود/ برای مسابقات دانشجویی برنامه‌ داریم
تیرانداز ملی پوش کشورمان گفت: از عملکرد خودم راضی هستم و نتایج ملی‌پوشان رضایت‌بخش بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دهمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا به میزبانی ژاپن برگزار شد. در این دوره بانوان ملی پوش کشورمان در بخش جوانان توانستند عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورند و با کسب سهمیه المپیک به کار خود پایان بدهند.

فاطمه کرم زاده، دارنده مدال نقره این دوره از رقابت ها، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این دوره از رقابت ها اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. همه حریفان از بهترین های آسیا بودند و خوشبختانه توانستیم در بخش تیمی صاحب مدال نقره شویم و عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی درباره عملکرد خود در این دوره از مسابقات گفت: از عملکرد خودم راضی هستم هرچند که در بخش انفرادی نتوانستیم مدال بگیریم اما در کل نتایج ملی پوشان رضایت بخش بود، هرچند که می توانست بهتر از این هم باشد و امیدواریم بتوانیم در بازی و مسابقات پیش رو نتیجه بهتری را کسب کنیم.

او درباره برنامه های بعدی خود برای مسابقات پیش رو عنوان کرد: در اسفندماه مسابقات دانشجویی به میزبانی کشور مالزی را پیش رو داریم، هرچند که تازه از مسابقه برگشته ایم اما با تمام وجود تلاش می کنم که نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز