سارا اعتماد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تدبیر دکتر روحانی، بذر امید را در دل ورزشکاران زنده نگه داشت/ طلایی‌ترین دوره ورزش کشور در دولت یازدهم رقم خورد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۶۲۶
تدبیر دکتر روحانی، بذر امید را در دل ورزشکاران زنده نگه داشت/ طلایی‌ترین دوره ورزش کشور در دولت یازدهم رقم خورد
عضو تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در دولت یازدهم مهم‌ترین رخدادهای ورزشی برای ما رقم خورده و اثرگذاری این مدت به قدری است که نمی‌ توان دستاوردهای کسب شده را نادیده گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا اعتماد، بانوی بسکتبالیست تیم ملی ایران، درخصوص موفقیت‌ها و دستاوردهای ورزش در دولت تدبیر و امید صحبت کرد.

اعتماد در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش در چهار سال گذشته اظهار داشت: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر کشوری محسوب می‌شود که توجه به آن باعث خواهد شد اتفاقات خوبی رخ دهد. اگر بخواهیم شکوفاترین دوره ورزشی در کشورمان را نام ببریم قطعا در چهار سال گذشته و در دولت یازدهم مهم‌ترین رخدادهای ورزشی برای ما رقم خورده و اثرگذاری این مدت به قدری است که نمی‌توان دستاوردهای کسب شده را نادیده گرفت.

وی افزود: دکتر روحانی با تدبیری که در این چهار سال برای ورزش کشور اندیشیدند بذر امید را در دل جامعه ورزش کاشتند و ورزشکاران نیز به خوبی جواب این اعتماد را دادند و شاهد بودیم در خیلی از رشته‌هایی که شاید تا سال‌های قبل به آن توجهی نمی‌شد موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آمد. ورزشکاران همواره نشان دادند در جایی که به آنها بها داده شود بهترین عملکرد را دارند. ورزش ایران در دولت یازدهم یکی از طلایی‌ترین دوران را پشت سر گذاشت و حالا شاهد هستیم در دولت دوازدهم نیز با حضور مجدد دکتر روحانی و انتخاب دکتر سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان این راه موفقیت همچنان ادامه دارد.

بانوی بسکتبالیست ایران خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت کارنامه ورزش در این چهارسال موفقیت ورزش بانوان است که در خیلی از رشته‌ها در عرصه‌های بین‌المللی توانستند بدرخشند. علاوه بر این با دیپلماسی قوی که دولت در حل مشکلات به کار گرفت بانوان بسکتبالیست بعد از سال‌ها انزوا توانستند با تایید فدراسیون جهانی بسکتبال در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند. این اتفاق به خاطر پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان بود که به خاطر ارتباطات قوی توانست با مدیریت و ابتکار عمل کار به این بزرگی را انجام دهد. حالا که بستر خوبی برای بانوان فراهم شده این فرصت وجود دارد که بانوان بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

اعتماد در پایان با اشاره به کارنامه درخشان دولت تدبیر و امید اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که از گذشته جامعه ورزش با آن همراه بود بحث عدم شفاف‌سازی مالی بود. پول هایی که در ورزش هزینه می‌شد بدون حساب و کتاب بود ولی در این دولت همانند دیگر بخش‌ها دولت شفاف‌سازی را در اولویت کارهای خود قرار داد و الان جامعه ورزش و مردم علاقه‌مند به ورزش نیز در جریان هزینه‌کردها و پول هایی که وارد می‌شود هستند. حالا دیگر می‌توان امید داشت با جذب اسپانسرهای قوی بتوانیم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر ورزش کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز