لیگ دسته یک مردان؛

آغاز دور برگشت با جدال‌های حساس در قزوین و کرمان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۱۳۵
آغاز دور برگشت با جدال‌های حساس در قزوین و کرمان
دور برگشت لیگ دسته یک مردان روز چهارشنبه با هشت دیدار آغاز می‌شود در حالی که تیم‌های اول و دوم دو گروه این رقابت‌ها در شهرهای قزوین و کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه 29 آذرماه با هشت دیدار در شهرهای قزوین، مهاباد، آمل، بابلسر، کرمان، آبادان، تهران و اراک پیگیری می‌شود.

تیم‌های شهرداری جوان ارومیه (6 برد و 16 امتیاز) و شهرداری قزوین (5 برد و 15 امتیاز) که رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند، این هفته در قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند. جدال رفت دو تیم سه بر دو به سود نماینده ارومیه شد و شهرداری قزوین این هفته با هدف جبران شکست دور رفت به میدان می‌رود. تیم فاتح این میدان صدرنشین جدول خواهد شد.

شهر مهاباد میزبان دومین دیدار این هفته لیگ دسته یک است که مقاومت از تیم ملوان تهران پذیرایی خواهد کرد. بازی رفت دو تیم سه بر صفر به سود ملوان انجام شد و مهابادی‌ها این هفته با امتیاز میزبانی، انگیزه فراوانی برای شکست نماینده تهران دارند.

ملوان تهران با سه برد و 6 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و مقاومت مهاباد با یک برد و 4 امتیاز در جایگاه هفتم است.

در سومین مسابقه هفته هشتم لیگ دسته یک تیم کاله جوان که با 5 برد و 14 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، میزبان راه‌یاب ملل مریوان خواهد بود. نماینده مریوان با 4 برد و 13 امتیاز یک پله پایین‌تر از کاله جوان قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند صعود یک پله‌ای داشته باشد.

شصتمین مسابقه دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان کشور در شهر بابلسر برگزار می‌شود و توپکاه این شهر از بیمه رازی نور پذیرایی خواهد کرد. شهرآورد مازنی‌ها در حالی برگزار می‌شود که در دیدار رفت توپکاه در نور موفق به شکست سه بر یک میزبان شده بود و این هفته در بازی خانگی برای دومین پیروزی برابر این حریف به میدان می‌رود.

در حال حاضر بیمه رازی نور با یک برد و دو امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد و تیم توپکاه بابلسر با سه برد و 11 امتیاز در رتبه پنجم است.

چهار دیدار گروه دوم لیگ دسته یک در شهرهای کرمان، آبادان، تهران و اراک برگزار خواهد شد که جدال دو تیم لاستیک بارز کرمان و صنایع اردکان در کرمان حساسیت بیشتری نسبت به سایر بازی‌ها دارد. در این مسابقه تیم کرمان که با 5 برد و 15 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، میزبان صنایع اردکان تیم صدرجدول این گروه است. نماینده اردکان با 5 برد و 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاتح این دیدار صدرنشین خواهد شد.

بازی دور رفت این تیم‌ها سه بر یک به سود صنایع در اردکان برگزار شد و تیم کرمان برای جبران این نتیجه به میدان خواهد رفت.

گل گهر سیرجان که با 5 برد و 14 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد، در هفته نخست دور برگشت میهمان پالایش نفت آبادان است و در صورت شکست میزبان خود امکان صدرنشینی نیز دارد. پالایش در حال حاضر با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و اگر فاتح این مسابقه خانگی شود، امکان صعود یک پله‌ای در جدول خواهد داشت. دیدار دور رفت دو تیم سه بر یک به سود گل گهر سیرجان شده بود.

تیم پیروزی کیش که با 4 برد و 11 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، این هفته در تهران میهمان عقاب نهاجا خواهد بود. عقابی‌ها با دو برد و پنج امتیاز در رتبه هفتم جدول این گروه قرار دارند و به دنبال کسب سومین برد خود در این رقابت‌ها هستند.

دیدار رفت دو تیم عقاب نهاجا و پیروزی کیش سه بر دو به سود پیروزی به پایان رسید و عقاب نهاجا در دیدار خانگی به دنبال جبران این نتیجه هست.

تیم شهروند اراک در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ دسته یک مردان در اراک میزبان کریمه قم است. اراکی‌ها با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند و کریمه با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول هشت تیمی این گروه هستند.

دیدار دو رفت دو تیم کریمه قم و شهروند اراک با نتیجه سه بر یک به سود اراک پایان یافت.

برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه یک:

قزوین، ساعت 16: شهرداری قزوین – شهرداری جوان ارومیه

مهاباد، ساعت 16: مقاومت مهاباد – ملوان تهران

آمل، ساعت 16: کاله جوان – راه یاب ملل مریوان

بابلسر، ساعت 16: توپکاه بابلسر – بیمه رازی نور

گروه دوم:

کرمان، ساعت 15: لاستیک بارز کرمان – صنایع اردکان

آبادان، ساعت 16: پالایش نفت آبادان – گل گهر سیرجان

تهران، ساعت 16: عقاب نهاجا – موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش

اراک، ساعت 16: شهروند اراک – کریمه قم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز