هفته دوم مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا-کیش؛

مشکات الزهرا با شکست نماینده لبنان قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۶۰۶
مشکات الزهرا با شکست نماینده لبنان قهرمان شد
مشکات الزهرا صفی از ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا شد. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی و کسب عناوین مختلف هفته دوم بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش انفرادی پسران ،تنیسور سوری با نتیجه ( 3-6 و 1-6 ) بیدان از لبنان را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد ،  یونس طلاور با نتیجه ( 0-6 و 0-6)  آریو جوادی را شکست داد و در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد و امیر علی قوام با نتیجه 2 بر یک مقابل نماینده لبنان به برتری رسید و عنوان نهم را کسب کرد.

در بخش دختران ، مشکات الزهراء صفی از ایران موفق شد با نتیجه ( 4-6 و 2-6 ) مقابل تنیسور لبنانی به برتری برسد و در جایگاه نخست هفته دوم بازیها بایستد. ملینا مهرانی نیز با نتیجه دو برصفر ماندگار فرزامی را شکست داد و عنوان سوم را به نام خود ثبت کرد.

هم اکنون سایر دیدارها در حال برگزاری است.در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب این پیروزی ها جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.سایر دیدارها در حال برگزاری است.این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی و امیر صدری است و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز