حسن رحیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خادم، سُکاندار خوبی برای کُشتی کشور است/ فدراسیون باید بهترین اتفاق‌ را برای ورزش اول ایران رقم بزند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۶:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۵۱۶۸۲
خادم، سُکاندار خوبی برای کُشتی کشور است/ فدراسیون باید بهترین اتفاق‌ را برای ورزش اول ایران رقم بزند
آزادکار المپیکی ایران گفت: خادم تا به اینجای کار نیز اقدامات ارزشمندی را برای کشتی کشور انجام داده و موفقیت‌های ما چشم‌گیر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن رحیمی، کشتی‌گیر المپیکی کشورمان که در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حضور داشت، درخصوص انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون صحبت کرد.

رحیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: اتفاق خوبی که افتاد این بود همه کسانی که برای ریاست فدراسیون نامزد شده بودند از خانواده کشتی بودند و از قهرمانان خوب کشور که زحمات زیادی را برای این رشته کشیده‌اند. جای خوشحالی است که آقای رسول خادم باز هم برای چهار سال آینده به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شده‌اند و می‌توانند برنامه‌های خود را باز هم عملیاتی کنند.

وی در ادامه افزود: خادم تا به اینجای کار نیز اقدامات ارزشمندی را برای کشتی کشور انجام داده و موفقیت‌های ما چشم‌گیر بوده است. امیدوارم هر اتفاقی که قرار است در چهار سال آینده رخ دهد به سود و صلاح جامعه کشتی باشد. کشتی ورزش اول کشور است و باید همه برنامه‌ها به شکل اساسی پیاده شود. تبریک می‌گویم به آقای خادم بابت اینکه با رای بالا دوباره انتخاب شدند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

آزادکار المپیکی ایران خاطرنشان ساخت: این خواهش را از خادم دارم همانطور که تا به الان به فکر جامعه کشتی بوده از این به بعد نیز باز هم به فکر کشتی باشد و ملی‌پوشان را رها نکند. من برای عملکرد چهار سال گذشته خادم نمره 20 را به او می‌دهم. چون مدیریت بسیار عالی در این مدت داشت و با توجه به هزینه‌های سنگینی که این رشته دارد فقط شخص خادم است که می‌تواند این هزینه‌ها را مدیریت کند. تا وقتی که خادم سُکان کشتی را در دست داشته باشد این رشته پیشرفت خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز