مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا - کیش؛

تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۵:۵۱
کد خبر: ۶۵۱۶۸۵
تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد
تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا پایان داد. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در مجموع نتیجه دو هفته مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۳ سال غرب آسیا تیم تنیس کشورمان مقام نخست را بدست آورد ، تیم دختران و پسران لبنان دوم شدند و تیم تنیس زیر ۱۳ سال سوریه مقام سوم را از آن خود کردند.

به این ترتیب با معرفی نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه در حضور ، علیرضا قائدیان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ، علی اسدی پویا مدیر اداره ورزش منطقه آزاد کیش،  مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ،  علی افشارزاده  ، سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه، علی اصغرغمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ، قاسم کردی مدیر امور مالی و منابع انسانی فدراسیون،  فرشاد صفتی و امیر صدری مدیر برگزاری مسابقات، امین مهدویان سرداور و علاقه مندان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دادند.

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

یاد آور می شود: سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه در این مسابقات حضور داشت و مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده امیر صدری و فرشاد صفتی بود و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز