تکواندو توانست قدرت خود را نشان دهد؛

داورزنی: فضای تخریبی در تکواندو ایجاد نشود

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰:۳۷
کد خبر: ۶۵۲۹۴۳
داورزنی: فضای تخریبی در تکواندو ایجاد نشود
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: بحث هایی که در مجمع پیش آمد را به طور قانونی دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با ریاست دکتر محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو، سیدمحمد پولادگر با کسب 41 رای توانست به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شود.

داورزنی بعد از انتخابات، گفت: فدراسیون تکواندو یکی از موفق ترین فدراسیونهای ما در دو دهه گذشته  است که توانست اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.موفقیت‌های زیادی رشته تکواندو در رقابت‌های المپیک و جهانی به دست آورده است. اگر زمانی در المپیک فقط کشتی و وزنه برداری مدال میگرفتند ولی تکواندو نیز توانست قدرت خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: عوامل زیادی در کسب موفقیت های تکواندو نقش داشتند و از ریاست و همه دست اندرکاران تشکر می‌کنم. همچنین یکی دیگر از دلایل موفقیت پشتکار و تلاش استان هاست. تکواندو جمعیت زیادی از مخاطبین را در بر میگیرد. به همین خاطر جمعیت زیاد با حواشی نیز همراه خواهد بود. رای بالا به آقای داورزنی مسئولیت ایشان را بالا می‌برد و انتظار بیشتری داریم که در المپیک ۲۰۲۰ و بازی های آسیایی نمایش بهتری داشته باشیم. باید آستانه صبر خود را بالا ببریم و طوری نشود که فضای تخریبی در تکواندو ایجاد شود. بحث هایی که در مجمع پیش آمد به طور قانونی دنبال می‌کنیم.

داورزنی با اشاره به اینکه تکواندو به یکسری بازنگریها احتیاج دارد و باید فضای همدلی را بین خانواده تکواندو ایجاد کنیم، افزود:  اگر انسجام وجود نداشته باشد موفقیت ها زیاد نخواهد بود. البته نمیتوان همه را راضی نگه داشت. از خانواده بزرگ تکواندو این انتظار وجود دارد که فضای همدلی را بیشتر کنیم. وزارت ورزش از برنامه های فدراسیون تکواندو حمایت خواهد کرد و در کنار قهرمانان ارزشمند این رشته خواهیم بود.

وی در پایان گفت:  از همه کسانی که احساس مسئولیت کردن و پا به انتخابات گذاشتند ممنونم و به آقای پولادگر که با رای حداکثری برای چهار سال انتخاب شدند تبریک می‌گویم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز