نشست مشترک آجورلو و گل‌محمدی؛

اعتماد کامل مدیرعامل به سرمربی قرمزهای تبریز

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۰۵۳
اعتماد کامل مدیرعامل به سرمربی قرمزهای تبریز
نشست مدیرعامل و سرمربى تراکتورسازى به منظور گفتگو پیرامون آخرین شرایط تیم شب گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی برنا، یحیى گل محمدى در ابتداى این نشست گزارشى از آخرین شرایط و وضعیت فنى تیم در آستانه نیم‌فصل دوم ارائه داد و برنامه هاى خود را براى حضور قدرتمندانه در مسابقات دور برگشت لیگ برتر همچنین رقابت هاى آسیایى تشریح کرد.

در ادامه آجورلو ضمن قدردانى از زحمات کادر فنى و بازیکنان گفت: با وجود تمامى مشکلات کسب نتیجه مناسب در رقابت هاى جام حذفى یکى از اهداف اصلى ما در این فصل بود و براى هواداران تراکتورسازى نیز اهمیت زیادى داشت که متاسفانه این فرصت از دست رفت. در این شرایط تنها باید به فکر جبران این ناکامى در رقابت هاى لیگ برتر و مسابقات آسیایى باشیم. انتظار این است که در لیگ برتر بتوانیم کسب سهمیه کنیم و در مسابقات آسیایى به مراحل بالاتر صعود کنیم. قطعا رسیدن به جمع 4 تیم پایانى آسیا هم دور از دسترس نیست. باید پاسخگوى انتظارات هوادارانمان باشیم و با اتحاد و همدلى براى موفقیت تراکتورسازى و بازگشت به روزهاى درخشان تلاش کنیم.

آجورلو همچنین گزارشى از آخرین تلاش هاى صورت گرفته براى حل مشکلات اقتصادى باشگاه ارائه داده و گفت: پرداخت بدهى ها، باشگاه را در سخت ترین شرایط مالى قرار داده اما همچنان به دنبال حل این مشکلات و تامین اعتبارات لازم هستیم که این مسائل هم انشاالله به زودى حل مى شود.

مدیرعامل باشگاه در پایان خطاب به سرمربى تراکتورسازى گفت: انتخاب ما در این فصل یحیى گل محمدى بوده چون به توانمندى هاى شما ایمان و اعتماد کامل داشته ایم. همچنین من اعتقاد دارم سرمربى ما یک مربى سالم، توانمند و با دانش است که با تمام وجود براى موفقیت این تیم تلاش مى کند. به همین دلیل با حمایت و همدلى همه جانبه کارمان را دنبال مى کنیم و با همت و غیرت بازیکنان همچنین حمایت و همراهى صادقانه هواداران انشاالله به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.

گفتنى است در این نشست همچنین پیرامون روند تقویت تیم و جذب بازیکنان مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن هماهنگى هاى لازم صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز