مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیپلماسی خوب ایران، بهترین اتفاق‌ را برای جامعه ورزش رقم زد/ برگزاری قانونی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها غیرقابل انکار است

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۶:۴۰
کد خبر: ۶۵۴۰۱۱
دیپلماسی خوب ایران، بهترین اتفاق‌ را برای جامعه ورزش رقم زد/ برگزاری قانونی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها غیرقابل انکار است
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: یکی از برنامه‌های موفق حوزه ورزش در دولت تدبیروامید ارتباط موفق با کشورهای صاحب سبک در بحث ورزش بود که در این مدت توانستیم با بیش از 70 کشور جهان ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص برگزاری قانونی مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها و همچنین دیپلماسی موفق وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با کشورهای دیگر صحبت کرد.

علیقارداشی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه در ماه گذشته شاهد برگزاری چند مجمع انتخاباتی بودیم اظهار داشت: خوشبختانه یکی از بهترین اتفاق‌هایی که در این مدت در حوزه ورزش کشور رخ داده برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌هاست که با جدیتی که وزارت ورزش در این مدت داشت فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شدند رییس آنها مشخص شد. با توجه به اینکه رفته‌رفته به بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک می‌شویم و خیلی از فدراسیون‌ها باید ورزشکاران خود را برای حضور موفق در این مسابقات آماده کنند اقدامی که وزارت ورزش برای برگزاری مجمع‌های انتخاباتی انجام داد بسیار تاثیرگذار است و فدراسیون‌ها با ثبات بیشتری برنامه‌ریزی خود را ادامه خواهند داد.

وی در ادامه افزود: نکته مثبت در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها این بود که با نظارت و برنامه‌ریزی دقیقی که وزارت ورزش و جوانان انجام داد این مجمع‌ها به صورت قانونی برگزار شد و همه کاندیداها بصورت یکسان برنامه‌های خود را اعلام کردند. حضور دکتر داورزنی در راس برگزاری این مجامع که سابقه طولانی در امر مدیریت ورزشی دارند باعث شد شاهد باشیم اعضای مجمع در سلامت قانونی فرد مورد نظر را برای فدراسیون مربوطه انتخاب کنند. هرچند که در این جلسات نمی‌توان همه کاندیداها را راضی نگه داشته و ممکن است برخی حاشیه‌ها نیز به وجود آید.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین در پاسخ به این سوال که عملکرد وزارت ورزش و جوانان در دیپلماسی ورزش و ارتباط با کشورها چطور بوده است، خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه‌های موفق حوزه ورزش در دولت تدبیروامید ارتباط موفق با کشورهای صاحب سبک در بحث ورزش بود که در این مدت توانستیم با بیش از 70 کشور جهان ارتباط برقرار کنیم و تعاملات خوبی با آنها صورت گرفت. این بینش خوب به بحث دیپلماسی ورزشی بسیاری از مشکلات را حل کرد و ورزش ایران جایگاه بسیار مناسبی توانست در دنیا به دست آورد.

وی ادامه داد: هرچه قدر وزارت ورزش و جوانان و بالطبع فدراسیون‌ها ما بتوانند ارتباط گسترده و تعامل بین‌المللی با همه کشورها داشته باشند باعث خواهد شد موفقیت‌های ما دوچندان شود. ورزشکاران ما در چهار سال گذشته توانستند به خوبی فعل خواستن را صرف کنند و با حمایت‌های ویژه‌ای که از آنها به عمل آمد در بحث مدال‌آوری و حضور ورزشکاران در عرصه‌های مختلف با رشد چشم‌گیری روبرو بودیم. حالا با بستری که این دولت برای جامعه ورزش مهیا کرده قطعا در آینده نزدیک افتخارات و موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران دیده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز