پرسپولیس ۱ - ۰ تراکتورسازی؛

خوشبختی پرسپولیس با گل آقای گل!

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۸۶۴
خوشبختی پرسپولیس با گل آقای گل!
نیمه اول پرسپولیس-تراکتورسازی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی برنا، دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان 45 دقیقه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی که در حضور بیش از 60 هزار نفر تماشاگر برگزار شد، دو تیم بازی با احتیاطی را در نیمه اول در دستور کار داشتند و همین مساله باعث شد تا بازی کم افت و خیزی را از دو تیم شاهد باشیم.

در اواسط نیمه اول قرمزهای تهران توانستند بر بازی مسلط شوند تا بازی تقریبا در زمین تراکتورسازی دنبال شود. در دقیقه 38، پرسپولیس توانست دروازه حریف را تهدید کند اما ضربه سر خلیلی زاده را گروسیان روی خط دروازه جمع کرد و چندثانیه پس از ان نیز ضربه سر ماهینی به تور کنار دروازه گروسیان برخورد کرد.

در ادامه فشارهای تیم میزبان همچنان ادامه پیدا کرد، به طوریکه در دقیقه 45 شوت مهاجم این تیم را بازیکن تراکتورسازی با تکل بلند در محوطه جریمه، دفع و از مقابل دروازه خودی دور کرد.

در دقیقه 46، مردان برانکو صاحب یک ضربه آزاد در کنار محوطه جریمه تراکتورسازی شدند اما توپ ارسالی روی دروازه تراکتور، راهی به دروازه پیدا نکرد و قرمزهای تبریز این توپ را نیز به کرنر فرستادند.

ارسال مسلمان از روی نقطه کرنر و ضربه سر علیپور روی تیر یک، دروازه تراکتورسازی باز شد تا پرسپولیس در آخرین دقیقه نیمه اول(1+45) به گل برسد و با نتیجه 1 بر 0 به رختکن برود.

مهدی کیانی در دقیقه 30 این بازی از داورم سابقه کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی مقابل استقلال را از دست بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز