داور خیلی خوب عمل کرد؛

جلالی: تخریب امتیازات در تیم‌های بزرگ به نفع تیم‌های پایین‌تر است

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳:۲۵
کد خبر: ۶۵۵۸۹۹
جلالی: تخریب امتیازات در تیم‌های بزرگ به نفع تیم‌های پایین‌تر است
سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: این جور مواقع است که مهره‌ها قیمت پیدا می‌کنند. این تخریب امتیازات در تیم‌های بزرگ هم به نفع تیم‌های پایین‌تر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دیدار تیم‌های پیکان و پارس جنوبی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مجید جلالی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: حیف از این بازی و تلاشی که بازیکنان ما کردند. در هر دو بازی دور برگشت نمایش خوبی داشتیم. خیلی آزار دهنده است که دقیقه ۸۹ هم پنالتی را از دست بدهید. جیزی که من را ثابت قدم نگه می‌دارد، عملکرد بازیکنانم است. اگر بتوانیم نتیجه هم بگیریم می‌توانیم به همه اثبات کنیم که تیم بزرگی شده‌ایم.
او درباره افت تیمش در ۶ هفته اخیر گفت: این اتفاقات در فوتبال وجود دارد. ما دو هفته است که تیم کاملا برتر میدان هستیم. قطعا دور برگشت امتیاز گرفتن مشکل‌تر می‌شود. در یک بازی شاید دو موقعیت بدست بیاورید و باید از آن استفاده کنید. این جور مواقع است که مهره‌ها قیمت پیدا می‌کنند. این تخریب امتیازات در تیم‌های بزرگ هم به نفع تیم‌های پایین‌تر است.
جلالی درباره داوری این دیدار و اعتراض تیم فوتبال پارس جنوبی به قضاوت حاج ملک گفت: آن صحنه که قطعا پنالتی بود. داور خیلی خوب عمل کرد و عالی تصمیم گرفت. دور رفت در جم سه پنالتی محرز برای ما نگرفتند اما امروز داور خیلی خوب قضاوت کرد. البته شاید در دقایق پایانی به سود آنها هم سوت زده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز