لیگ دسته یک والیبال؛

هفته‌ای حساس برای نمایندگان قم و نور

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۹:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۱۱۴
هفته‌ای حساس برای نمایندگان قم و نور
هفته دهم لیگ دسته یک والیبال مردان فردا (یکشنبه) با هفت دیدار پیگیری می شود و تیم های کریمه قم و بیمه رازی نور که در انتهای جدول دو گروه این رقابت ها قرار دارند، در صورت شکست برابر حریفان امیدشان برای صعود به مرحله پلی آف از دست می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، مریوان، قزوین، آمل، کرمان، اراک و اردکان پیگیری خواهد شد.

در گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه که با هشت برد و 22 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، میهمان تیم راه یاب ملل است که با شش برد و 19 امتیاز در رتبه دوم جدول است. نتیجه این مسابقه در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نخواهد کرد. اما کاله جوان در رتبه سوم است و اگر نماینده مریوان مغلوب تیم صدرنشین شود و کاله فاتح این هفته باشد، راه یاب جایگاه دوم را از دست می دهد. دیدار رفت دو تیم نمایندگان ارومیه و مریوان سه بر دو به سود شهرداری جوان ارومیه شد.

تیم کاله جوان این هفته در مهاباد به مصاف مقاومت این شهر می رود. کاله با شش برد و 17 امتیاز در رتبه سوم است و مقاومت با سه برد و هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. مسابقه رفت دو تیم سه بر یک به سود کاله به پایان رسید.

تیم شهرداری قزوین که با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه یک قرار دارد، این هفته میزبان بیمه رازی نور است. نماینده نور با یک برد و دو امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد. بیمه رازی اگر در این مسابقه نتیجه را واگذار کند، دیگر امیدش را برای صعود به مرحله پلی آف از دست خواهد داد و در هفته های باقی مانده برای رتبه پنجم تا هشتم این گروه تلاش خواهد کرد.

در آخرین مسابقه این هفته لیگ دسته یک در گروه اول، تیم های ملوان و توپکاه بابلسر در تهران به مصاف یکدیگر می روند. توپکاه با 4 برد و 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و ملوان با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه هفتم، دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود توپکاه شد و ملوان در دیدار خانگی به دنبال جبران نتیجه دور رفت است.

با توجه به حذف موسسه پیروزی از لیگ دسته یک والیبال، رقابت های هفته دهم گروه دوم این مسابقات با سه دیدار پیگیری می شود و لاستیک بارز کرمان این هفته استراحت دارد. تیم صنایع اردکان که با 6 برد و 19 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد، این هفته میزبان کریمه قم است. کریمه با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد و در صورت شکست برابر نماینده اردکان، امیدش را برای صعود به مرحله پلی آف از دست خواهد داد.

دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود کریمه شده است و صنایع این هفته برای جبران این نتیجه به میدان می رود. تیم های شهروند اراک و پالایش نفت آبادان این هفته در اراک به مصاف یکدیگر می روند. نماینده اراک با 5 برد و 16 امتیاز در رتبه سوم جدول و پالایش با 4 برد و 14 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید و شهروند این هفته در اندیشه جبران این نتیجه است.

تیم گل گهر سیرجان که با 5 برد و 14 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته در تهران میهمان عقاب نهاجا است. عقاب با سه برد و هشت امتیاز در رتبه هفتم جدول این گروه قرار دارد و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود گل گهر به پایان رسید.

برنامه کامل هفته دهم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

تهران، ساعت 16: ملوان تهران – توپکاه بابلسر

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – شهرداری جوان ارومیه

قزوین، ساعت 16: شهرداری قزوین – بیمه رازی نور

آمل، ساعت 16: کاله جوان – مقاومت مهاباد

گروه دوم:

تهران، ساعت 16: عقاب نهاجا – گل گهرسیرجان

اراک، ساعت 16: شهروند اراک – پالایش نفت آبادان

اردکان، ساعت 15: صنایع اردکان – کریمه قم 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز