لیگ دسته یک والیبال؛

شهرداری قزوین فاتح میدان ۱۷۰ دقیقه‌ای

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴:۳۵
کد خبر: ۶۵۸۱۴۳
شهرداری قزوین فاتح میدان ۱۷۰ دقیقه‌ای
تیم های شهرداری قزوین و فرمانداری مهاباد امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه 170 دقیقه طول کشید و با برتری نماینده قزوین به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه با هفت دیدار در شهرهای مهاباد، آمل، نور، بابلسر، سیرجان، آبادان و اراک پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت 11 به میزبانی مهاباد برگزار شد، تیم های مقاومت مهاباد و شهرداری قزوین به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه که رکورد مدت زمان دیدارهای لیگ دسته یک امسال را با دو ساعت و 50 دقیقه شکست، 250 تماشاگر داشت و شهرداری قزوین سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا هفتمین پیروزی خود را در میدانی سخت به دست آورد.

مقاومت مهاباد در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 32 بر 30 به پیروزی رسید اما در ست های 25 بر 23، 31 بر 29 و 15 بر 12 مغلوب حریف شد تا مهابادی ها هشتمین ناکامی خود را تجربه کنند. اصغر میزرایی و بهزاد جهانی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. کورش فتاحی و غلامرضا صنعتی نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این مسابقه نظارت داشتند.

ابولحسن ثقفی سرمربی تیم شهرداری قزوین در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد و اسداله شاهمرادزاده کمک مربی این تیم دو کارت زرد و قرمز دریافت کرد و از یک ست این مسابقه اخراج شد. درگیری لفظی مصطفی شمسینی بازیکن شماره هفت شهرداری قزوین با تماشاگران نیز منجر به توقف چند دقیقه ای این مسابقه شد.

برنامه شش دیدار دیگر امروز لیگ دسته یک به قرار زیر است: 

گروه یک:
توپکاه بابلسر – شهرداری جوان ارومیه
بیمه رازی نور – راه یاب ملل مریوان
کاله جوان – ملوان تهران

گروه دوم:
شهروند اراک – لاستیک بارز کرمان
پالایش نفت آبادان – عقاب نهاجا
گل گهر سیرجان – صنایع اردکان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز