قهرمانی جوانان تهران؛

زور پرسپولیس و استقلال مساوی بود!

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۱:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۶۸۹
دربی جوانان پایتخت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی برنا، در چارچوب هفته بیست و‌پنجم لیگ جوانان تهران، دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه شهید اسماعیلی به مصاف هم رفتند.

در این بازی که با ۱۱دقیقه تاخیر آغاز شد، دو تیم بازی متعادلی را در نیمه اول به نمایش‌ گذاشتند و اگرچه حملات زیادی را تدارک دیدند اما توپی وارد دروازه‌ها نشد تا قرمز و آبی با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

دروازه‌بان استقلال که با خروج‌های خود بارها مهاجمان حریف را ناکام گذاشت در دقیقه ۱۸ با واکنشی تماشایی، یک گل را از تیم میزبان گرفت تا زیباترین صحنه نیمه اول را به وجود آورده باشد.

علی زنجانی از پرسپولیس و سعید الیاسی از استقلال، در نیمه اول کارت زرد گرفتند.

مصطفی قنبرپور مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و صادق ورمزیار مدیر آکادمی باشگاه استقلال، تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

با شروع نیمه دوم، حملات دو تیم کیفیت بهتری پیدا کرد.

تیم پرسپولیس در دقیقه ۵۲ روی یک ضدحمله و با پاس بی نقص و دقیق جواد نوری‌خلف، موفق شد توسط علیرضا ملکی به گل برسد.

در ادامه مربی استقلال با انجام دو تعویض، سعی کرد گل خورده را جبران کند. این تعویض‌ها باعث شد استقلال فشار بیشتری را روی دروازه قرمزها ایجاد کند و بازیکنان پرسپولیس هم بیشتر در فکر استفاده از ضد حملات بودند.

سومین تعویض استقلال هم در دقیقه ۷۰ انجام شد تا این تیم قدرت تهاجمی بیشتری به خود بگیرد. مربی پرسپولیس هم در دقیقه ۷۱ اولین تعویض خود را انجام داد.

فشارهای استقلال در دقیقه ۸۰ جواب داد و ارسلان دلاوری با یک شوت دقیق از گوشه راست محوطه جریمه حریف، توپ را در‌گوشه چپ دروازه به تور رساند.

پس از این گل، استقلال روحیه بهتری پیدا کرد و بازی تقریبا یک طرفه شد. مربی پرسپولیس دومین تعویض را در دقیقه ۸۵ انجام داد تا تیمش نفس تازه‌ای بگیرد.

بازی تا پایان‌ نیمه دوم بیشتر در مالکیت استقلال بود اما حملات زیاد آبی‌ها و ضد حملات خطرناک پرسپولیس، راهی به دروازه پیدا نکردند تا بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

نوری‌خلف از پرسپولیس، و عرفان گلشنی از استقلال در این نیمه کارت زرد گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز